De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

JMD

Well-known member
Ik kan het niet helpen, dat jij die rapporten niet leest.
Ik heb ze wel gelezen en zelfs gequoot.

En ik ga je erbij ook niet helpen, want je wil zoiets alleen maar om met wiskundige precisie uit te pluizen of er ergens een uit zijn verband gerukt zinnetje te vinden is om als tegenargumentje te gebruiken.
Hoho, jij voegt er dingen aan toe naar eigen interpretatie. Dat noemen we erbij verzinnen.
Nergens wordt gezegd dat het aantal toeschouwers minder komt door de zondagclubs. In het document staat alleen 'de beloften'. Jij verzint er zelf 'de zondag' bij, omdat je die simpelweg haat en hen alles in de schoenen wilt schuiven.
Het is dus niet eens 'uit zijn verband gerukt', je hebt er zelf dingen aan toegevoegd omdat dat je beter uitkomt. Dat is alsof Wilders aan een rapport over criminaliteit zelf even honderdduizenden extra arrestaties van moslims toevoegt omdat het hem dat beter uitkomt.

Verder reageer je dus weer niet op mijn post:
"En jij zegt letterlijk dat alleen de zaterdag teruglopende aantallen toeschouwers had, maar in het rapport gaat het over de hele 2e divisie. Nergens is te lezen dat alleen zaterdag er last van had. Als de zaterdagclubs zoveel toeschouwers meenemen naar uitduels zouden de zondagploegen toch juist een + hebben moeten noteren in toeschouwers? Dus lijkt de mythe over dat zaterdag nou zo ontzettend veel meer supporters meeneemt naar uitduels ook wel mee te vallen."

Heb je er geen antwoord op, of is mijn conclusie juist en loop je dus al jaren onwaarheden hier te verkondigen?

Joost

Well-known member
Dat wil ik wel geloven dat dat gebeurd is dat eerste seizoen, ik kan zo al 2/3 redenen bedenken:
1) veel duels om 18.00 zijn er toen gespeeld, ipv zat 14.30/15.00, dat scheelt. Is in het 2e seizoen al aangepast
2) duels tegen beloftes trekken gewoon minder publiek, dat zie je ook in de KKD
3) als je ziet hoezeer types als NO zondagploegen haten, dan zou het mij niks verbazen als dat soort mensen gewoon niet komen kijken als hun zaterdagclub speelt tegen bv VVSB of Kon. HFC of AFC.

Ik denk dat het allemaal geen ruk uitmaalt.

Kijk eens naar de aantallen van Barendrecht bijvoorbeeld;
https://www.voetbal.com/wedstrijdplaats/sportpark-de-bongerd-barendrecht/2017/2/

Als jij daar lijn in kunt ontdekken dan vind ik het knap.

Of Quick Boys, waar nota bene de wedstrijd tegen Jong Groningen het best bezocht was vorig seizoen;
https://www.voetbal.com/wedstrijdplaats/sportpark-nieuw-zuid-katwijk/2018/2/

JMD

Well-known member
Klopt niet. Alle gegevens komen uit rapporten.
Kijk verder naar mijn vorige reactie.
En wat de rest van je verhaal betreft: Dat je zulke onzin erbij haalt, zegt het meest over jou.
Jij hebt nog andere rapporten dan degene die ik citeerde?
Welke dan? Want je verwees eerst naar dat 2e divisierapport. Dat heb ik gevonden, en daarin staat niks over dat door de zondagclubs er minder bezoek komt. Dat verzin je er inderdaad wel bij. (of je moet idd een ander rapport hebben, maar dat wil ik dan graag zien. En niet met een flauwe smoes komen, maar nu eens feiten en cijfers)

Verder reageer je dus weer niet op mijn post:
"En jij zegt letterlijk dat alleen de zaterdag teruglopende aantallen toeschouwers had, maar in het rapport gaat het over de hele 2e divisie. Nergens is te lezen dat alleen zaterdag er last van had. Als de zaterdagclubs zoveel toeschouwers meenemen naar uitduels zouden de zondagploegen toch juist een + hebben moeten noteren in toeschouwers? Dus lijkt de mythe over dat zaterdag nou zo ontzettend veel meer supporters meeneemt naar uitduels ook wel mee te vallen."

Heb je er geen antwoord op, of is mijn conclusie juist en loop je dus al jaren onwaarheden hier te verkondigen?

Reinoud

Well-known member
Hilarisch dat mensen nog proberen te discussi?ren met iemand die niet weet wat argumenten zijn en argumenten weerleggen is. Wel zeer vermakelijk!

JMD

Well-known member
Ben benieuwd of je deze vakantie nog antwoord op je vraag krijgt. :eek:mg:

Ik heb nog wel even. En anders wordt het de voorjaarsvakantie, of de meivakantie, of de zomervakantie, of de herfstvakantie of de volgende kerstvakantie...
Maar goed, tegen die tijd is de 3ediv en HK gemixt en zit NO waarschijnlijk stil in een hoekje te huilen, want hij komt allemaal enge mensen langs de velden tegen die 'niet bij ons' horen.

JMD

Well-known member
Ja, en daarin staan enkele van die gegevens die ik zopas liet zien.
Believe it or not.
Gezien je continue leugens geloof ik je dus niet. Je leest in rapporten dingen die er niet zijn, je verzint ze erbij en zuigt ze uit je hele grote duim.
En je hebt het over rapporten die helemaal niet bestaan, want anders had je me die gegevens gewoon kunnen laten zien.

Verder krabbel je nu ineens terug over het aantal mensen die zaterdagploegen mee zou nemen 'dat weet je niet'. Maar je maakt wel stennis als zaterdagploegen om 18.00 moeten spelen, 'want dat is zo onhandig voor de bezoekende uitsupporters'. Terwijl je geen idee hebt hoeveel de zaterdagploegen meenemen naar uitduels. Wat is het nou? Je lult jezelf dus compleet vast, dat krijg je als je maar blijft fantaseren, dan weet je op een gegeven niet meer wat waar is en wat niet.

JMD

Well-known member
JMD doet het allemaal voor de gasten die dit topic bezoeken.
Precies.
Het is vakantie h?. Ik mis de discussies met mijn leerlingen, van die lekkere discussies met pubers die denken o zo streetwise te zijn, maar uiteindelijk veel verzinnen en gewoon een aai over de bol nodig hebben en een knuffel. Dat is met NO ook zo, hij doet zich heel groot voor, maar is net een pubertje van 13. Grote bek op het schoolplein, allemaal verzonnen dingen roepen, maar vraag je naar de feiten dan wordt hij heel klein en weet hij het niet en gaat hij iedereen overal van beschuldigen.
Het enige probleem is, dat je met pubers weet dat ze eroverheen groeien en in het algemeen slimme, aardige, weldenkende volwassenen worden. NO lijkt nooit uit die puberfase te komen, zit het liefst huilend in een hoek, 'ze pesten me'.

Max

Administrator
Forumleiding
Haha, gewoon een ElSimano'tje doen.

Kan lezen en mijn boerenverstand gebruiken (vrij naar professor Nuytinck, pa van). Verder is verstand van de materie op dit forum al jaren geen vereiste.

Game on!

Beetje respect voor De noord-ooster. Wie ben jij eigenlijk?

Reinoud

Well-known member
Zelf op beide gesport, gezien de derde helft heeft mijn voorkeur zaterdag. Al is zondag MTB dag. Lastig, ik zeg thuisploeg bepaald.

gevegt

Well-known member
Precies.
Het is vakantie h?. Ik mis de discussies met mijn leerlingen, van die lekkere discussies met pubers die denken o zo streetwise te zijn, maar uiteindelijk veel verzinnen en gewoon een aai over de bol nodig hebben en een knuffel. Dat is met NO ook zo, hij doet zich heel groot voor, maar is net een pubertje van 13. Grote bek op het schoolplein, allemaal verzonnen dingen roepen, maar vraag je naar de feiten dan wordt hij heel klein en weet hij het niet en gaat hij iedereen overal van beschuldigen.
Het enige probleem is, dat je met pubers weet dat ze eroverheen groeien en in het algemeen slimme, aardige, weldenkende volwassenen worden. NO lijkt nooit uit die puberfase te komen, zit het liefst huilend in een hoek, 'ze pesten me'.
:eek:mg:

Bovenaan