Of ene Dick Heuvelman weet niet over welke competities hij spreekt.
Natuurlijk bedoelt Mulder de Jong teams. Weten jullie trouwens wel wie Mulder is? Geen kleine jongen binnen de bond.
Of ene Dick Heuvelman weet niet over welke competities hij spreekt.
Toen bleek dat er op zaterdagmiddag in Duitsland en Engeland gespeeld werd
De KNVB heeft in elk geval alle divisieclubs per mail de vraag voorgelegd of zij eventueel vrijwillig in een andere derde divisie willen spelen dan standaard. Oftewel, men informeert of er zaterdagclubs zijn die in de zondagafdeling willen meedraaien of zondagclubs die op zaterdag willen meedoen. Dit omdat de bond voorziet dat er ongelijke aantallen zullen ontstaan die de indeling bemoeilijken. Ook geven zij aan de beloften gelijkmatig te willen verdelen. In eerste instantie zal daar dus mee worden geschoven, maar komt het dan nog niet uit, dan hopen ze op vrijwilligers.
Zo niet, dan volgt men de reglementen en worden er teams aangewezen op basis van de positie op de ranglijst. Eigenlijk verandert er dus weinig, behalve dat de KNVB nu al proactief naar vrijwilligers speurt ipv op het laatste moment, zoals vorig jaar.
Een vrijwilliger zal standaard op zaterdag spelen, thuis en uit, aanvang 18.00 uur. Al mag het tijdstip in onderling overleg uiteraard worden vervroegd.
Opmerkelijk dat ze ook de zaterdagclubs vragen, want die zullen sowieso in overtal zijn.
Opmerkelijk dat ze ook de zaterdagclubs vragen, want die zullen sowieso in overtal zijn.
De zondagclubs gaan gewoon hun wedstrijden in hun eigen zondagsectie op zaterdag spelen.
Wel een leuke gedachte.
Ik volg dit gehannes nu al jaren en ken mensen dichtbij het vuur. Laatst hoorde ik hier Den Haag de oplssing.
De zondagclubs gaan gewoon hun wedstrijden in hun eigen zondagsectie op zaterdag spelen.
Wel een leuke gedachte.
Wat mij dan weer niet verbaasde was de opmerking van een "zaterdagvlieger", maar wel een die een kern van waarheid in zich draagt.
Dan zullen er minder spelers overstappen naar zaterdagclubs, zoals dat nu het geval is.
Toen dacht dan direct maar doen.
Dan zullen er minder spelers overstappen naar zaterdagclubs, zoals dat nu het geval is.
Binnen ons district stapt er bijna niemand over naar een zaterdagclub in hetzelfde district.
Oh, dat is dan sinds dit seizoen. Welke dan naast VCA nog meer?