JMD
Well-known member
Ik heb ze wel gelezen en zelfs gequoot.Ik kan het niet helpen, dat jij die rapporten niet leest.
Hoho, jij voegt er dingen aan toe naar eigen interpretatie. Dat noemen we erbij verzinnen.En ik ga je erbij ook niet helpen, want je wil zoiets alleen maar om met wiskundige precisie uit te pluizen of er ergens een uit zijn verband gerukt zinnetje te vinden is om als tegenargumentje te gebruiken.
Nergens wordt gezegd dat het aantal toeschouwers minder komt door de zondagclubs. In het document staat alleen 'de beloften'. Jij verzint er zelf 'de zondag' bij, omdat je die simpelweg haat en hen alles in de schoenen wilt schuiven.
Het is dus niet eens 'uit zijn verband gerukt', je hebt er zelf dingen aan toegevoegd omdat dat je beter uitkomt. Dat is alsof Wilders aan een rapport over criminaliteit zelf even honderdduizenden extra arrestaties van moslims toevoegt omdat het hem dat beter uitkomt.
Verder reageer je dus weer niet op mijn post:
"En jij zegt letterlijk dat alleen de zaterdag teruglopende aantallen toeschouwers had, maar in het rapport gaat het over de hele 2e divisie. Nergens is te lezen dat alleen zaterdag er last van had. Als de zaterdagclubs zoveel toeschouwers meenemen naar uitduels zouden de zondagploegen toch juist een + hebben moeten noteren in toeschouwers? Dus lijkt de mythe over dat zaterdag nou zo ontzettend veel meer supporters meeneemt naar uitduels ook wel mee te vallen."
Heb je er geen antwoord op, of is mijn conclusie juist en loop je dus al jaren onwaarheden hier te verkondigen?