Dat is het probleem er word te veel in eigen belang gedacht.
Ik ik ik en de rest kan stikken. Ik sta volledig onafhankelijk in deze hele discussie. En probeer in oplossingen te denken , jij denkt alleen in problemen en die hele grefo kliek ook.
De KNVB zou er goed aan doen om de hele piramide te zuiveren , wie niet mee wil in de plannen valt af en doet niet meer mee als club onder de KNVB paraplu.
Tsja, ik vind het niet geheel onlogisch , dat je in deze discussie ook aan je eigen belang denkt.
Wie zal er nou kiezen voor eigen achteruitgang, als je daarmee iets dient ( een soort algemeen belang ) waarvan je ook de meerwaarde niet ziet. De betrokken clubs spelen prestatievoetbal en willen dat zo goed mogelijk kunnen doen.
" Grefo kliek" vind ik niet erg netjes uitgedrukt. Je bedoelt dat zaterdagverenigingen in problemen denken ?
Ik vind dat wel meevallen. Zij zien misschien niet zozeer de problemen die anderen hen willen aanpraten.
Dat is wat anders.
Overigens is het wel ok dat je mij en "grefo kliek" scheidt.
Ik ben niet grefo , in welke variant dan ook, en ben ook niet van plan dat te worden.
Wel bezoek ik regelmatig wedstrijden zowel op zaterdag als op zondag. ( Iets vaker op zaterdag dan op zondag )