De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17
N

Niels5596

Guest
Ja, leuk he. Als er een beetje respect is wel.

Maar als het niveau opeens met een paar honderd procent daalt door een enkel bericht, tja, daar word je echt heel moe van. Dan ga je vanzelf meedoen. Daar ben ik best goed in. Helaas een valkuil van me, dat cynisme.
 
N

Niels5596

Guest
Als je het zo erg vindt, waarom ben je hier dan nog?

Pffooeeeehheeeeee.

Jij bent ook niet te peilen. Je lijkt m'n kleine nichtje wel. De ene reactie is serieus en een paar uur later ben je weer op de beledigende tour. Heb je een vriendin trouwens? Die kan dan ook niet goed inschatten of ze nu vanavond met je naar bed kan of niet, want je draait 180 graden zoals A. Pechtold dat zou doen...

Ik ben hier voor het vermaak en ook om het 'zaterdaggeluid' te laten horen. Als het aan dit forum lag, hadden we allang gemixt, als het aan de clubs en de KNVB ligt, niet.
 
N

Niels5596

Guest
Aldus degene die mensen die het niet met hem eens zijn continu uitscheldt....

Waarom moet ik jou constant herinneren aan je beledigende opmerkingen ten opzichte van reformatorische christenen, die ambtenaar en zelfs honden onwaardig zijn? D?ar is het allemaal mee begonnen. Dan ben ik nog heel mild in mijn verwoordingen. En ik geef toe dat ik snel daarin mee kan gaan. Echter, ik scheld niemand uit, hoogstens maak ik een cynische opmerking of vergelijk ik iemand met m'n nichtje of Alexander Pechtold en plaag ik iemand door over wiskundetoetsen te beginnen. Ik heb respect voor jouw baan, maar niet voor de persoon die jij op dit moment bent die voor de klas staat. Maar dat ligt toch echt aan jezelf.

Voor de rest zal je wel een aardige gast zijn.
 

Fregge

Well-known member
Waarom moet ik jou constant herinneren aan je beledigende opmerkingen ten opzichte van reformatorische christenen, die ambtenaar en zelfs honden onwaardig zijn? D?ar is het allemaal mee begonnen. Dan ben ik nog heel mild in mijn verwoordingen. En ik geef toe dat ik snel daarin mee kan gaan. Echter, ik scheld niemand uit, hoogstens maak ik een cynische opmerking of vergelijk ik iemand met m'n nichtje of Alexander Pechtold en plaag ik iemand door over wiskundetoetsen te beginnen. Ik heb respect voor jouw baan, maar niet voor de persoon die jij op dit moment bent die voor de klas staat. Maar dat ligt toch echt aan jezelf.

Voor de rest zal je wel een aardige gast zijn.

Ik vind iemand vergelijken met Pechtold behoorlijk schelden hoor.
 

JMD

Well-known member
Waarom moet ik jou constant herinneren aan je beledigende opmerkingen ten opzichte van reformatorische christenen, die ambtenaar en zelfs honden onwaardig zijn? D?ar is het allemaal mee begonnen. Dan ben ik nog heel mild in mijn verwoordingen. En ik geef toe dat ik snel daarin mee kan gaan. Echter, ik scheld niemand uit, hoogstens maak ik een cynische opmerking of vergelijk ik iemand met m'n nichtje of Alexander Pechtold en plaag ik iemand door over wiskundetoetsen te beginnen. Ik heb respect voor jouw baan, maar niet voor de persoon die jij op dit moment bent die voor de klas staat. Maar dat ligt toch echt aan jezelf.

Voor de rest zal je wel een aardige gast zijn.
Het ligt altijd aan de ander h??? Volgens mij maakte ik die opmerkingen (een paar weken terug, en sindsdien door mij niet meer herhaald, jij blijft er continu op terugkomen) nadat jij al had getoond de argumenten die hier aangeleverd werden niet te kunnen weerleggen en toen ben je maar gaan schelden.
 

JMD

Well-known member
Jij bent ook niet te peilen. Je lijkt m'n kleine nichtje wel. De ene reactie is serieus en een paar uur later ben je weer op de beledigende tour.
Idem voor jou. Ook jij bent het ene moment heel serieus en een moment later continu beledigend.
En als je een opmerking als 'waarom ben je hier nog' beledigend vindt dan zit jouw acceptatiegrens ook erg laag.
 
N

Niels5596

Guest
Idem voor jou. Ook jij bent het ene moment heel serieus en een moment later continu beledigend.
En als je een opmerking als 'waarom ben je hier nog' beledigend vindt dan zit jouw acceptatiegrens ook erg laag.

Dat beledigen had ik over die vieze verwoordingen van jou een aantal weken terug. En ja, ik blijf erop terugkomen, zoiets vergeet je niet, want het zijn walgelijke vergelijkingen. Daar maak ik me niet vuil aan. Hoogstens een grapje over die zeurende klierende kids bij jou in de klas. En het siert me inderdaad niet dat ik ook op de man kan spelen, maar beledigen, nee. Zo wil ik me niet laten vernederen. Dus schelden, dat probeer ik zoveel mogelijk te vermijden. Mocht je ergens bewijs hebben dat ik scheld, citeer het en ik kom zonodig met excuses als dat terecht is.

En geen excuses van jouw kant over walgelijke, ambtenaaronwaardige vergelijkingen over een minderheid in Nederland. Dat is misschien wel het ergste.

Oh, Pechtold, ja misschien is dat wel een belediging, maar voor de gemiddelde Nederlander is dat helaas een voorbeeld geworden met zijn 19 zetels...
 
Laatst bewerkt:
N

Niels5596

Guest
https://youtu.be/YSIRgwJgjM8

Dit is zeker het beeld wat jullie van me hebben, haha. Altijd wel weer leuk om te zien. Grappig hoe erg men het beeld weer kan schetsen. Een en al vermaak, vertier en entertainment, vooral na 4:40. Mooie upload van mijn Bressiaanse neef.
 
Laatst bewerkt:

Fregge

Well-known member
Zullen we het gewoon weer hebben over hoe de zaterdagafdeling altijd star is en nooit wil meewerken en jankt voor iedere verandering waarbij zij moeten inleveren?
 
Bovenaan