De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

SanMark.

Well-known member
Er worden zeer selectief bijdragen verwijderd waardoor de discussie nogal subjectief wordt be?nvloed .
Wat voor zin heeft het wanneer aantijgingen blijven staan en fatsoenlijke reacties erop worden verwijderd ?

Dat is puur gedaan omdat er misschien wel andere mensen meelezen. Straks krijgen die de ons van jou te lezen.

Dat moeten we natuurlijk niet hebben dat ze de eerste 150 x het gemist hebben.

noordooster

Well-known member
Dat is puur gedaan omdat er misschien wel andere mensen meelezen. Straks krijgen die de ons van jou te lezen.

Mooi dat jij in ieder geval alles van mij leest en overal direct op reageert.
Doet me een beetje denken aan stalken.
Misschien moet je nog een keer gaan vloeken, beledigen, verdraaien of schelden om je " argumenten" kracht bij te zetten ?

Joost

Well-known member
Er worden zeer selectief bijdragen verwijderd waardoor de discussie nogal subjectief wordt be?nvloed .
Wat voor zin heeft het wanneer aantijgingen blijven staan en fatsoenlijke reacties erop worden verwijderd ?

Als je het toch een discussie vind, wellicht zou het dan mogelijk zijn dat jij als zaterdagsupporter gaat participeren in die discussie en het niet enkel bij een debat houdt.

Laatst bewerkt door een moderator:

noordooster

Well-known member

Dan moeten ze het maar doen met jouw oplossing om zaterdagclubs te verplichten op zondag te voetballen en wie dat niet wil moet maar uit de KNVB worden verwijderd.
Lekker constructief en realistisch , het zal in bepaalde kringen, ook hier in DVK applaus opleveren.

noordooster

Well-known member
Als je het toch een discussie vind, wellicht zou het dan mogelijk zijn dat jij als zaterdagsupporter gaat participeren in die discussie en het niet enkel bij een debat houdt.

Het geweten van DVK spreekt weer eens dikke onzin.
Argumenten geven heeft weinig zin, die worden toch verwijderd.

noordooster

Well-known member
Veel zondagsmensen op DVK willen uit jaloezie maar 1 ding tav de piramide:

Oplossingen bedenken die nadelig zijn voor het zaterdagvoetbal om daarmee het zondagvoetbal uit het slob te halen.
En vervolgens zeggen dat het goed is voor het gehele voetbal en dat zaterdagvoetbal tegen vooruitgang is omdat ze niet willen instemmen met maatregelen die voor hen zeer nadelig zijn.

Mug

Member
We gaan het wel horen hoe de zaterdagclubs er in staan, maar net zo goed hoe de zondagclubs hier over denken. De meningen zijn hier wel gedeeld. Gezonde verstand gaat hopelijk zegevieren.

noordooster

Well-known member
We gaan het wel horen hoe de zaterdagclubs er in staan, maar net zo goed hoe de zondagclubs hier over denken. De meningen zijn hier wel gedeeld. Gezonde verstand gaat hopelijk zegevieren.

Ik heb meerdere keren beargumenteerd op je vragen en opmerkingen gereageerd.
Daarvan is er nogal wat verwijderd en daar baal ik van.

Maar met jou ben ik ook benieuwd naar hoeveel hoofdklassers er morgen naar Huizen komen, wat er eventueel aan de plannen van MSC veranderd wordt, welke voorstellen een open uiteinde houden, of er gestemd wordt, hoe er gestemd wordt, wat er over de bijeenkomst in Huizen wordt gerapporteerd aan de KNVB en wat ervan eventueel wordt meegenomen naar de tekentafel.

SanMark.

Well-known member
Dan moeten ze het maar doen met jouw oplossing om zaterdagclubs te verplichten op zondag te voetballen en wie dat niet wil moet maar uit de KNVB worden verwijderd.
Lekker constructief en realistisch , het zal in bepaalde kringen, ook hier in DVK applaus opleveren.

Selectief lezen is dat weer. Genoeg posten gemaakt waar ik heel iets anders schreef maar dat past niet in jou straatje.

SanMark.

Well-known member
Het geweten van DVK spreekt weer eens dikke onzin.
Argumenten geven heeft weinig zin, die worden toch verwijderd.

Het geweten?

Juist iemand die alle cijfers WEL paraat heeft en jou daar elke keer weer om de oren mee slaat ITT jou die er alleen maar met losse flodders komt zonder enige onderbouwing. Dan stop je een dag met onzin posten en dan begint het riedeltje weer opnieuw. Een ezel stoot zich minder vaak tegen een steen

SanMark.

Well-known member
Veel zondagsmensen op DVK willen uit jaloezie maar 1 ding tav de piramide:

Oplossingen bedenken die nadelig zijn voor het zaterdagvoetbal om daarmee het zondagvoetbal uit het slob te halen.
En vervolgens zeggen dat het goed is voor het gehele voetbal en dat zaterdagvoetbal tegen vooruitgang is omdat ze niet willen instemmen met maatregelen die voor hen zeer nadelig zijn.

Als je het nu de eerste keer al eens zo had op geschreven. Dan was het allemaal wel duidelijk geweest.

noordooster

Well-known member
Als je het nu de eerste keer al eens zo had op geschreven. Dan was het allemaal wel duidelijk geweest.

Fijn dat je opnieuw als een soort stalker alles van me volgt en voorziet van commentaar.
Ook mooi dat het ditmaal af kan zonder de gebruikelijke beledigingen, beschuldigingen, scheldwoorden en vloeken.

noordooster

Well-known member
Selectief lezen is dat weer. Genoeg posten gemaakt waar ik heel iets anders schreef maar dat past niet in jou straatje.

Dan schrijf je dit en dan weer dat. Geen touw aan vast te knopen.
Maar elke keer is het weer onrealistisch en dom gebral.

noordooster

Well-known member
Juist iemand die alle cijfers WEL paraat heeft en jou daar elke keer weer om de oren mee slaat .

Iemand die met stoere woorden als een soort geweten van DVK meent iedereen af te moeten troeven .
Vooral als het gaat om mensen die geen hekel hebben aan zaterdagvoetbal en die zaterdagverenigingen niet met lullige opmerkingen belachelijk proberen te maken.
Wanneer hij wordt gewezen op de onjuistheid van zijn onzin, reageert hij niet meer.

noordooster

Well-known member
Wie is Niels ?

Er is geen eigenaar van DVK.

Niels is iemand met iha verfrissende en goede idee?n over de piramide.
Helaas heeft hij een ban gekregen en ik begreep dat hij niet snel weer binnen wordt gelaten.
Niels, als je dit leest, ( hopelijk wordt dit niet verwijderd ) ik mis jouw bijdragen hier zeer.

Joost

Well-known member
Iemand die met stoere woorden als een soort geweten van DVK meent iedereen af te moeten troeven .
Vooral als het gaat om mensen die geen hekel hebben aan zaterdagvoetbal en die zaterdagverenigingen niet met lullige opmerkingen belachelijk proberen te maken.
Wanneer hij wordt gewezen op de onjuistheid van zijn onzin, reageert hij niet meer.

Lieve Noord-Ooster, van een discussie is al maanden geen sprake meer, heb je dat echt nog steeds niet door?

noordooster

Well-known member
Jij vindt het goede idee?n, dat is iets anders.

Verfrissend zijn ze absoluut niet, het is een soort 'terug naar de jaren 50' idee.

Moet ik dan overal voor zetten " ik vind " ?
Als ik zeg dat het goede idee?n zijn, dan vind ik dat natuurlijk.
Ik zal dat niet zeggen als ik dat niet vind.

" terug naar de jaren '50 " ? Dat is een typering met als enig doel iemand in een kwaad daglicht te zetten.
Maar daar heb jij wel vaker een handje van.
Niels heeft meermalen gezegd terug te willen naar de situatie van 2016, dat is wat anders.
En overigens was dat heel goed gezien van hem. De veranderingen van 2016 met dat mengen, die beloften , dat promoveren, en vermindering van hoofdklassen worden alom als verslechteringen gezien. ( Behalve in DVK )

noordooster

Well-known member
Ter info: Hoogeveen is voor het MSC-plan.

Gefeliciteerd DGS
Gaan we nu ook alle eerste klassers en tweede klassers bij langs ?
Eerste klasser Hoogeveen zit daar ongeveer net zo in als MSC. Die zien het wel zitten om HZVV Staphorst en Genemuiden op bezoek te krijgen, want, zo zei de voorzitter, zonder de extra recettes die zulke zaterdagploegen hem opleveren was het voor een club als Hoogeveen financieel in de hoofdklasse niet te behappen.
Voor de aanvangstijden had hij geen oplossing. In ieder geval niet om 14.30 uur zei hij.
In het verleden liepen wedstrijden tussen HZVV en Hoogeveen wel eens uit in scheld- en vechtpartijen tussen supporters, waarbij je de tenen kromtrokken van wat je allemaal te horen kreeg. Vooral bij Protos Weering. Dat is ook de reden dat die ploegen door de organisatie van PW al jarenlang niet meer bij elkaar ingedeeld worden.

Bovenaan