Een structuur waarbij Zondagclubs verplicht worden om thuiswedstrijden op zaterdag rond 15:00 uur te gaan spelen is onrealistisch en niet uitvoerbaar. Dit omdat, naast vele andere bezwaren, de accommodaties van deze verenigingen daar niet op zijn ingericht. Die clubs zitten veelal op zaterdag rammetje-vol gepland met jeugdwedstrijden. T? weinig velden, t? weinig kleedkamers etc.
Volgens jou, blijkbaar denken veel clubs er toch anders over.Maar slecht voorstel van MSC.
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne.
Jammer dat die Andor hier niet op het forum zit
Een structuur waarbij Zondagclubs verplicht worden om thuiswedstrijden op zaterdag rond 15:00 uur te gaan spelen is onrealistisch en niet uitvoerbaar. Dit omdat, naast vele andere bezwaren, de accommodaties van deze verenigingen daar niet op zijn ingericht. Die clubs zitten veelal op zaterdag rammetje-vol gepland met jeugdwedstrijden. T? weinig velden, t? weinig kleedkamers etc.
Inderdaad, dan hadden we hem kunnen vragen waarom ie zulke smerige subjectieve stukjes schrijft.
Nou, daar gaan we weer. :jerry:
Weekje rust heeft je goed gedaan zie ik. Nog de beste wensen Niels!!!
Welkom terug Niels.
Je benoemt direct een heleboel zaken waarin ik me kan vinden en die je op dit forum van niemand anders hoort.
( Gelukkig hoor en lees ik het wel buiten dit forum om )
Mmm, ligt het aan mij of klopt het dat de posts van Niels alweer weg zijn? Ik zie namelijk geen posts van Niels. Wel van NO, DGS en erka