Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben er op de verkeerde dag geweest. Alles was zo'n beetje gesloten behalve een viswinkel.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben er op de verkeerde dag geweest. Alles was zo'n beetje gesloten behalve een viswinkel.

Ach zoveel is er niet maar wij hebben daar met de gehele familie ( circa 60 man/vrouw in de leeftijd van 1 t/m 90) gezeten.

Twee kroegjes paar restaurants en overal heerlijk rustig en (bijna) geen auto's.

Net of je jaren terug in de tijd gaat. Hetzelfde gevoel heb ik ook wel wat bij Ameland.
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben er op de verkeerde dag geweest. Alles was zo'n beetje gesloten behalve een viswinkel.

Er is niet zo gek veel te doen, maar als je een lang weekendje weg wilt is het zoals SanMark. al zegt heerlijk rustig. En een mooi eiland.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, als ik de Bijlmer ben, dan loop meestal gewoon naar een roti tent.
 

gevegt

Well-known member
De jeugd heeft vakantie!:duim:

In Harlingen zijn tientallen mensen
beboet voor drugsbezit bij een controle
bij de veerdienst naar Terschelling en
Vlieland.Die werd gehouden om overlast
op de eilanden te voorkomen.Er zijn 33
mensen aangehouden,meest minderjarigen.
De aangetroffen wiet,hasj,xtc,speed,
GHB en ketamine zijn in beslag genomen.
 

Susa

New member
Dammmm...

Harlingen moet ik gelijk weer denken aan de Appelhof...dat was toch echt het paradijs voor de jonge Susa. Ik deed het op bier, Appelkorn en jointjes:duim:

Hard drugs kenden wij geeneens...
 

Ska P 187

Well-known member
Dammmm...

Harlingen moet ik gelijk weer denken aan de Appelhof...dat was toch echt het paradijs voor de jonge Susa. Ik deed het op bier, Appelkorn en jointjes:duim:

Hard drugs kenden wij geeneens...

Voedselgevechten! Ah de Appelhof, toch wel ??n van mijn beste vakanties.
 

Fenerium

Member
Ontzettend gezellig gehad in de Keukenhof, dan praat ik alweer over 1,5 jaar terug, ik ga niet vaak op stap. Het stikt er van de zeldzame pokemon denk ik, moet dat eigenlijk eens uitzoeken. Ook een verse warme stroopwafel gaat er goed in. Je snuift heel wat cultuur weg en geniet van het zonnetje.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Ontzettend gezellig gehad in de Keukenhof, dan praat ik alweer over 1,5 jaar terug, ik ga niet vaak op stap. Het stikt er van de zeldzame pokemon denk ik, moet dat eigenlijk eens uitzoeken. Ook een verse warme stroopwafel gaat er goed in. Je snuift heel wat cultuur weg en geniet van het zonnetje.

Dat is een mooi uitje voor Lennard!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan