Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Ik heb over aantal weken leuk feestje in Eindhoven. We mogen ook blijven slapen maar ben erg op mn privacy gesteld dus dat zie ik niet echt zitten. Weet iemand leuke b&b in omgeving Eindhoven? Geld speelt uiteraard geen rol...
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb over aantal weken leuk feestje in Eindhoven. We mogen ook blijven slapen maar ben erg op mn privacy gesteld dus dat zie ik niet echt zitten. Weet iemand leuke b&b in omgeving Eindhoven? Geld speelt uiteraard geen rol...


Lekker thuis slapen en met de helikopter die kant op.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Je kan toch gewoon een mooi hotel in Eindhoven afhuren? Waarom gierig een B&B-tje?
 

JMD

Well-known member
Als je nou gewoon 2 miljoen aan PSV geeft, mag je ongetwijfeld in het Philips Stadion slapen. Veel privacy, want je bent dan de enige, en lekker dichtbij het centrum.
 

zwammy

Well-known member
Woonhotel op de Leenderweg. Moet wel even kijken of er bediening is want de laatste had iets te ver in het ghb potje gekeken.
 

Mario

Well-known member
Ik heb over aantal weken leuk feestje in Eindhoven. We mogen ook blijven slapen maar ben erg op mn privacy gesteld dus dat zie ik niet echt zitten. Weet iemand leuke b&b in omgeving Eindhoven? Geld speelt uiteraard geen rol...

Een vervroegd kampioensfeestje?
 

ALenstra

Well-known member
Ik kijk wel eens naar die tv-serie over B&B's en dan valt me vaak op dat ze inderdaad behoorlijk aan de prijs zijn.

Zwammy: dat woonhotel aan de Leenderweg, dat maakt toch deel uit van het Lightotel dat ook aan de Leenderweg ligt? Heb daar twee jaar geleden namelijk ook een nachtje geslapen. Ik zou eigenlijk in het Lightotel verblijven maar men verwees mij naar dat woonhotel even verderop. En toen viel me al op dat er vreemde types verbleven.
 

zwammy

Well-known member
Jep, Lightotel is niet veel beter hoor. Dus wat betreft is het een goede plek voor een miljonair.
 

Makanaky

Well-known member
De goedkopere B&Bs zijn altijd goedkoper dan het goedkoopste hotel. In Nijmegen scheelt me dat algauw ?30/nacht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan