Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
Om een beetje overzicht te bewaren met het vakantie topic maak ik maar een nieuwe aan!

Begin maar meteen met een vraag:

Heb mijn nichtje weer beloofd met de trein te gaan maar ben er nog niet uit waarheen. Ze zou graag eens naar een museum willen. Nemo in Amsterdam vond ik als kind erg leuk, Heeft iemand nog meer tips?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nemo is voor kinderen erg leuk en ook wel makkelijk gelegen bij station Amsterdam CS. Ik zag laatst via Facebook een alternatief voor Nemo voorbij komen: http://ontdekhoek.nl/nl/index.php. Hangt natuurlijk een beetje af hoe oud je nichtje is en wat haar interesse heeft.
 

Eresd?g?

Banned
Amsterdam Dungeon is volgens mij ook wel leuk voor kinderen. De wallen daarentegen lijkt me niet verstandig. Dus je dumpt haar bij de Dungeon en jij vermaakt je iets verderop ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Amsterdam Dungeon is volgens mij ook wel leuk voor kinderen. De wallen daarentegen lijkt me niet verstandig. Dus je dumpt haar bij de Dungeon en jij vermaakt je iets verderop ;)

Moet je je eigen stad niet verkopen? Of is jullie roze buurt nu echt dicht?
 

fr-keff

Active member
Ok?! Eigenlijk wist ze ook niet precies wat ze het liefst ging doen. Openlucht museum noemde ze ook op. Is dat iets?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ok?! Eigenlijk wist ze ook niet precies wat ze het liefst ging doen. Openlucht museum noemde ze ook op. Is dat iets?

Daar heb je er meerdere van dacht ik. Die in Enkhuizen is volgens mij wel aardig. Wel een erg lange treintocht voor je.
 

Maasveld

Well-known member
Het speelgoedmuseum in Oosterhout vond ik wel leuk, maar dat is wel al een jaar of 17 geleden dat ik daar ben geweest.
 

De Wolf

Well-known member
Vlakbij Klazienaveen heb je het veenmuseum. Beetje Drenthe in de jaren 20. Best wel leuk voor kleine kinderen. Alleen ligt het midden in de rimboe waardoor het per openbaar vervoer een wereldreis is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Los daarvan is Drenthe zelf al een behoorlijke wereldreis. Dat is vanaf Amsterdam al twee tot twee?nhalf uur met de trein, dan zal Kevin waarschijnlijk helemaal een tijdje onderweg zijn.
 

fr-keff

Active member
Los daarvan is Drenthe zelf al een behoorlijke wereldreis. Dat is vanaf Amsterdam al twee tot twee?nhalf uur met de trein, dan zal Kevin waarschijnlijk helemaal een tijdje onderweg zijn.
Ik woon dichterbij Amsterdam dan je waarschijnlijk denkt.
 

Fabian

Active member
Ik weet waar je woont. Je woont in een gemeente vernoemd naar een jeugdspeler van Feyenoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan