Voetbal-Coach
Administrator
Wij hebben sinds vorig jaar ook weer de familie uitstapjes ingevoerd. Verleden jaar in Afivauna en dit jaar Drievliet.
Ik vond het Dolfinarium heel erg tof toen ik klein was. Binnenkort ook maar weer eens naar toe
Wij hebben sinds vorig jaar ook weer de familie uitstapjes ingevoerd. Verleden jaar in Afivauna en dit jaar Drievliet.
Ik vond het Dolfinarium heel erg tof toen ik klein was. Binnenkort ook maar weer eens naar toe
Als je nichtje 8 is, is Linnaeushof misschien ook wel leuk. Een hele grote speeltuin. Moet je wel het weer meehebben, want 90% is buiten.In groep 8 zijn we er met school 1 keer geweest. Kan mij die dag niet echt meer goed herinneren. Wel dat we ruim 15 euro hebben gehaald uit een frisdrankmachine die kapot was en toeristen maar geld in bleven steken. Elke keer als hun wegliepen drukte wij op het knopje dat je geld terug komt.
Ik vond Amersfoort ook erg leuk vorig jaar. Na een dagje dieremtuin uiteraard naar pannekoekenhuis De KabouterhutAmersfoort is heel mooi opgezet zowel voor de dieren als voor de bezoekers, Artis is over het algemeen een stuk minder maar wel een paradijsje voor vissen-freaks zoals ondergetekende.
Dan doe je iets niet goed want het restaurant in de dierentuin heeft geweldige pannenkoeken met alle hartige topics die je kan verzinnen! 2 van die dingen en je hoeft de rest van de dag helemaal niets meer :duim:Ik vond Amersfoort ook erg leuk vorig jaar. Na een dagje dieremtuin uiteraard naar pannekoekenhuis De Kabouterhut
Blijdorp meermaals bezocht natuurlijk. Zeker met mijn nichtje ga ik daar regelmatig naar toe. Daar is echt megaveel veranderd. Vroeger was het net als Artis toch vooral een krappe dierentuin met weinig ruimte voor de dieren. Nu is het allemaal veel ruimer. Pas geleden zijn de leeuwen nog verhuisd naar een nieuw verblijf. Je moet soms meer moeite doen om de dieren te zien, maar voor die beesten is het beter dan dan dat heen en weer geloop in een te krap hok.
De komende maand staat Burgers Zoo weer eens in de planning, ook met mijn nichtje. Daar ben ik echt lang niet meer geweest.
Las wel goeie verhalen over Gaia op t net. Misschien goed te combineren met avondje Kerkrade. Beetje leuke stad? Kan t me eigenlijk niet voorstellen....