Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Amsterdam Dungeon is volgens mij ook wel leuk voor kinderen. De wallen daarentegen lijkt me niet verstandig. Dus je dumpt haar bij de Dungeon en jij vermaakt je iets verderop ;)

Daar zou ik nou niet naar toe gaan, die van mij ging er 2 jaar geleden heen en schrok zich de pleurus. Ik reed er gisteren nog met de tram met haar en ze had het er nog steeds over. Ik weet niet hoe oud Keff z'n nichtje is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik woon dichterbij Amsterdam dan je waarschijnlijk denkt.

Was meer dat je vanuit Amsterdam vaak nog wel redelijke verbindingen hebt. Zoals Fabian al aangeeft kennen we het dorp van Bart Nieuwkoop. Het dorp zal straks zeker aan populairiteit winnen.
 

fr-keff

Active member
Heb ik ook al aan gedacht. Ben er zelf in 2012 geweest en vond het erg leuk. Maar of denk niet dat mijn nichtje ge?nteresseerd is in treinen. Denk dat ik gewoon maar moet gaan kijken naar de pretparken en dierentuinen. Het liefst ging ze naar Movie Park... Dat is mij nou iets te ver uit de slinger. :p
 
?

?uti

Guest
Teilenmuseum

040863-ov1-droogrek-teilen-museum-web.jpg
 

Fabian

Active member
Heb ik ook al aan gedacht. Ben er zelf in 2012 geweest en vond het erg leuk. Maar of denk niet dat mijn nichtje ge?nteresseerd is in treinen. Denk dat ik gewoon maar moet gaan kijken naar de pretparken en dierentuinen. Het liefst ging ze naar Movie Park... Dat is mij nou iets te ver uit de slinger. :p

Maritiem Museum te Rotterdam? Nam mijn opa mij altijd mee naar toe vroeger. Die man had ook in de haven gewerkt, dus hij ademde het. Toen nog samen met De Buffel, maar die ligt ondertussen in Hellevoetsluis.
 

Hankie

Well-known member
Maritiem is inderdaad top!
Ontdekhoek in Rotterdam
Plaswijckpark (bij goed weer)
Villa Zebra icm de SS Rotterdam

Rijksmuseum
Openluchtmuseum in Arnhem
Aviodrome
Nemo
 

Voetbal-Coach

Administrator
Valt mee, denk dat je dan beter naar Dierenpark Amersfoort kan gaan. Vond ik persoonlijk erg leuk, Artis is meer een beetje jeugdsentiment ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kom sinds ik neefjes en nichtjes heb een keer per jaar in Artis. Best prima, maar er zijn natuurlijk mooiere dierentuinen in Nederland.
 

fr-keff

Active member
Valt mee, denk dat je dan beter naar Dierenpark Amersfoort kan gaan. Vond ik persoonlijk erg leuk, Artis is meer een beetje jeugdsentiment ;)

Haha. Het leuke van dierenparken is gewoon dat je de dieren ook een beetje van dichtbij kan zien. In Burgers Zoo staan die beesten zowat in Duitsland...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat dat betreft is Artis wel prima. Daar is er geen ruimte om de dieren erg goed te verstoppen.
 

fr-keff

Active member
Ik kom sinds ik neefjes en nichtjes heb een keer per jaar in Artis. Best prima, maar er zijn natuurlijk mooiere dierentuinen in Nederland.

Wij hebben sinds vorig jaar ook weer de familie uitstapjes ingevoerd. Verleden jaar in Afivauna en dit jaar Drievliet.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Je kan ze wel goed zien hor, daar ligt het niet aan. Maar Artis is erg druk bezocht, waardoor ze voor iedereen genoeg plek moeten hebben. Komen ontzettend veel toeristen.

Dit is ongeveer de afstand bij de Leeuwen:
Screenshot-2015-03-27-at-11.13.01.png


Olifanten
2992171b75df2233e778d45f76a674a5.jpg


Zo is het ongeveer met de wat grotere dieren.

Ik vind het zelf altijd erg leuk om dierentuinen te bezoeken. Ga gemiddeld wel 3 keer per jaar naar Artis met die kleintjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan