Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
1) Arnhem. Ik woon tegen Arnhem aan en om deze stad heen is het prachtig maar de stad zelf straalt een troosteloosheid uit waar je spontaan depressief van wordt.
2) Den Helder. Een zus van mijn vriendin woont er dus ik moet soms mee op visite maar elk aanbod om er een lang weekend van te maken wordt door mij terstond afgewezen,al is het 3 uur s'nachts maar deze man gaat naar huis, ik wil daar nog niet 2 dagen rondhangen, wat een afgrijselijke stad.
3) Heerenveen. Ik ben er weleens geweest en het is dat het bekend staat om zijn Thialfbaan anders zou ik niet weten wat een mens bezielt om daar te gaan wonen, je moet wel erg veel van schaatsen houden om alleen voor die paar weken per jaar de rest van het jaar daar te wonen.
4) Enschede. Tsja, ik heb te doen met de mensen die ooit hebben besloten daar hun geluk te zoeken.
5) Zutphen. Als ik daar ben bekruipt mij altijd het gevoel dat ik in het afvoerputje van Nederland rondloop.

Eresd?g?

Banned
Grappig dat slechte imago van Den Helder. Het is natuurlijk ook een vreselijke "stad". Heb er 11 jaar op school gezeten, maar verder heb ik er totaal niks mee. Overheid heeft wel hun best gedaan om er nog iets van te maken, maar dat is faliekant mislukt. Tientallen miljoenen zo letterlijk de zee in gegooid.

Max

Administrator
Forumleiding
Den Helder daar pak ik tweejaarlijks de boot richting Texel en daar laten we het dan ook bij. Zelfs een hapje eten na afloop zullen we niet in Den Helder doen, maar eerder onderweg naar huis.

Keyser S?ze

New member
3) Heerenveen. Ik ben er weleens geweest en het is dat het bekend staat om zijn Thialfbaan anders zou ik niet weten wat een mens bezielt om daar te gaan wonen, je moet wel erg veel van schaatsen houden om alleen voor die paar weken per jaar de rest van het jaar daar te wonen.

Ik moest een keer heel hoognodig benzine tanken dus de snelweg af en die plaats in. Zelfs een benzinepomp is daar bijna niet te vinden. Alsof ook de oliemaatschappijen dat dorp boycotten.

de waan

Well-known member
Ik sta straks weer een paar uur vast in Den Helder vrees ik. Maar goed, de beloning is de boot naar Texel.

Wat is er zo erg aan Enschede trouwens? Best een leuk centrum toch?

Mijn favoriet is overigens Deventer.

Janssen

Well-known member
Maar Heerlen heeft het gezelligste uitgaansplein van de provincie en het beste winkelaanbod.

Haha jij schaamt je ook werkelijk nergens voor he:D

Ik was er vorig jaar tijdens een rustpunt met Limburgs mooiste en laten we het erop houden dat ik het niet helemaal eens ben met je.

Joost is Maastricht-hater pur sang. Die stad heeft met afstand de mooiste gebouwen, pleinen, parken en uitstraling in het algemeen.

Fabian

Active member
Ik ben nooit in Den Helder geweest, ook omdat ik geen behoefte heb om naar Texel te gaan.

Lelystad bijvoorbeeld zal ook heel lelijk zijn, maar ik heb er nog geen stap gezet.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben nooit in Den Helder geweest, ook omdat ik geen behoefte heb om naar Texel te gaan.

Ons schoolkamp in groep acht ging erheen en verder kom ik er iedere twee jaar om een stukje hard te lopen. Texels bier is verder goed weg te krijgen.

Janssen

Well-known member
Waarom zou je naar Texel gaan?

Ooit met 4 havo eens naar Ameland moeten lopen vanuit Friesland. Wat een teringzooi was dat zeg.

Fabian

Active member
Ons schoolkamp in groep acht ging erheen en verder kom ik er iedere twee jaar om een stukje hard te lopen. Texels bier is verder goed weg te krijgen.

Goed bier kan ik ook ergens anders krijgen. En hard lopen doe ik niet zo snel. :)

Nee, ik heb daar niets mee.

inhethoekje

Active member
Het idee te worden omgeven door water waardoor je dus niet kan bepalen dat je per direct van dat eiland af wilt maar afhankelijk bent van een veerboot heeft voor mij de doorslag gegeven nooit een stap te zetten op een van die eilanden.

Laten we wel wezen, Texel en al die andere eilanden doe je in een sightseeing tour van 15 minuten, dan wil je dus weg en moet je wachten op een veerboot, gaan we dus niet doen.

Max

Administrator
Forumleiding
Goed bier kan ik ook ergens anders krijgen. En hard lopen doe ik niet zo snel. :)

Nee, ik heb daar niets mee.

Texels bier is ongetwijfeld in Rotterdam ook op de tap verkrijgbaar. Als je het aan ziet staan zeker bestellen.

Fabian

Active member
Het idee te worden omgeven door water waardoor je dus niet kan bepalen dat je per direct van dat eiland af wilt maar afhankelijk bent van een veerboot heeft voor mij de doorslag gegeven nooit een stap te zetten op een van die eilanden.

Laten we wel wezen, Texel en al die andere eilanden doe je in een sightseeing tour van 15 minuten, dan wil je dus weg en moet je wachten op een veerboot, gaan we dus niet doen.

Het blijkt dan nog eens extra treurig te zijn, want wanneer je van die veerboot afstapt, kom je dus in Den Helder terecht waar iedereen hier naar uithaalt. Daaromheen ligt Noord-Holland.

Ik vind het geen aanrader.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is inderdaad onbegrijpelijk. Werkelijk een pleuris eind rijden voor een Limburger en zo bijzonder is het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan