Dat is inderdaad onbegrijpelijk. Werkelijk een pleuris eind rijden voor een Limburger en zo bijzonder is het niet.
Ik moest een keer heel hoognodig benzine tanken dus de snelweg af en die plaats in. Zelfs een benzinepomp is daar bijna niet te vinden. Alsof ook de oliemaatschappijen dat dorp boycotten.
In het leger noemen ze zoiets teambuilding. Maar ja, voor randgroep Havo jongeren werkt dat natuurlijk niet.
My bad, die heb ik overgeslagen.Max reageert op maasveld. Had je nou toch maar gewoon havo gedaan.
Niemand iets over Apeldoorn?
Mijn lijstje van minst mooie steden:
3) Arnhem, het enige pluspunt is nu het station. Verder ben ik er een paar keer geweest en verbaas me er steeds over hoe 'klein' het is.
Als ik nu moet opsommen wat er tijdens de bouw van dat station allemaal is misgegaan zit ik hier om 4 uur vannacht nog te typen.
Het wordt ooit een mooi station, men hoopt nu op oktober dat het klaar is maar of daar 2015 mee wordt bedoeld of 2016 is nog niet bekend.
Het is zelfs nu al zo dat de lichtblauwe kleur alweer aan het verweren is waardoor als het straks wordt opgeleverd het alweer helemaal in de grondverf gezet kan worden en opnieuw geverfd.
De tekeningen zijn inderdaad mooi maar het is me een ellende dat station.
Een maat van me heeft 5 jaar lang in Wageningen gestudeerd, zodoende kwam ik nog wel eens op het station in Arnhem. Amper het idee gehad dat ze in die 5 jaar iets zijn opgeschoten.
Qua stad is het natuurlijk helemaal niks, maar dat is precies de reden dat ik er met veel plezier woon.
Lelijkste stad in Nederland is Houten. Dat is verschrikkelijk, echt een blokkendoos