Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
Ja, meer familie. Normaal zouden we idd de trein pakken. Vandaar ook mijn vraag nu.

Ligt eraan hoeveel familie je meeneemt. Je kan al voor 13,75 met 4 personen een retourtje Rotterdam - Amsterdam kopen bij de NS. En met een groep van 10 voor 6,75. ;)
 

Ska P 187

Well-known member
Wel even de pp erbij vermelden neem ik aan.
Met de trein Amsterdam binnenkomen vind ik ook wel wat waard eigenlijk en dan zo het Damrak op linksaf richting tsja.
Misschien is dan inderdaad ook wel een mooi alternatief bij dat shell gebouw parkeren en met het pontje. Qua Amsterdam binnenkomen bedoel ik dan.
Schitterende stad, eerlijk is eerlijk. Mensen zeuren soms over toerisme, maar dat is niet voor niets natuurlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Behalve dat het een onwijs linkse stad is, is het verder ook prima leven in Amsterdam.
 

Ska P 187

Well-known member
In mijn vroege jeugd was het een linke stad, ook leuk. Toen was gevegt natuurlijk al wel een ouwe lul, laat dat duidelijk zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Over een paar jaar kan je naar Legoland Scheveningen. Hoef je niet helemaal naar Oberhausen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is dat zo? Wist overigens niet dat er ook eentje in Oberhausen was. Ik ben wel eens naar die in Denemarken geweest.
 

Wigboldus

Well-known member
Ik moest laatst in Alkmaar zijn en had was uurtjes over. Even rondgelopen in het gebied tussen Bergen en Schoorl. Wat een mooi gebied daar zeg. Prachtige natuur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker mooi. In Schoorl wel veel duintrainingen en bosloopjes gedaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Over anderhalve week weer de halve marathon van Schoorl. Gaat tegenwoordig helaas alleen nog over asfalt en betonplaten.
 

Mario

Well-known member
Is dat zo? Wist overigens niet dat er ook eentje in Oberhausen was. Ik ben wel eens naar die in Denemarken geweest.

In Oberhausen zit een Lego Discover Center. Legoland in Duitsland is in Gunzburg.

Ik ben ook in Billund geweest.
 

Susa

New member
Zo weer thuis van een weekje ski?n in Gerlos. Het sportieve element was ok en pension was top maar als ik had geweten dat er alleen maar Nederlanders zouden zijn zou ik dus never nooit zijn gegaan. Ook veel irritante jonge blagen dus al met al was de apre ski zeer vermoeiend met al die Nederlandstalige meuk. Je struikelde ook tegelmatig op een BN-er die er genoeg waren.

Wat dan wel weer geinig was dat Susa heerlijk relaxed met Berry Van Aerle een biertje kon doen. Ne toffe gast is da:duim: Beste PSV-er ever!!
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Dus je gaat naar Gerlos wintersporten en je was niet op de hoogte dat het nog erger dan Lloret de mar was?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan