Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario

Well-known member
Ik moet er ook aan geloven : een dagje Amsterdam. Het lijkt mij niet handig om met de auto de binnenstad in te gaan. Iemand tips waar ik kan parkeren, om vanaf daar met het OV verder de stad in te gaan?
 

JMD

Well-known member
Ik moet er ook aan geloven : een dagje Amsterdam. Het lijkt mij niet handig om met de auto de binnenstad in te gaan. Iemand tips waar ik kan parkeren, om vanaf daar met het OV verder de stad in te gaan?
Zoals Fregge zegt bij de ArenA, en ook bij het Olympisch stadion is zo'n OV-plek. Heeft Amsterdam heel goed geregeld, parkeren en dan tegelijk OV-kaartjes 'krijgen' voor een schappelijke prijs.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik hoorde laatst dat je bij het oude Shell gebouw in Noord voor een euro per uur kan parkeren. Dat is voor Amsterdamse begrippen gratis. Dan zou je alleen met het pontje over moeten. Heb het zelf nog niet verder uitgezocht.
 

JMD

Well-known member
Ik hoorde laatst dat je bij het oude Shell gebouw in Noord voor een euro per uur kan parkeren. Dat is voor Amsterdamse begrippen gratis. Dan zou je alleen met het pontje over moeten. Heb het zelf nog niet verder uitgezocht.

Dat klinkt ook aantrekkelijk idd. Maar hangt denk ik ook van af waar je vandaan komt. Vanuit de kop van Noord Holland is dat ideaal, maar als je uit de richting DenHaag/Rotterdam/Utrecht komt lijkt me dat toch een flinke omweg.
 

Mario

Well-known member
Bedankt voor de tips. Is P+R Zeeburg ook een goede optie?

Op de P+R koop je dan gelijk de OV kaart?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan