Wat hoort er allemaal bij Parkstad? Heerlen en Kerkrade? Ik ken een paar die doordeweeks meerdere dagen in Heerlen moeten verblijven voor werk en die zoeken het verder die dagen graag buiten die omgeving en gaan vaak naar Maastricht.
Parkstad Limburg is het samenwerkingsverband tussen de gemeentes Heerlen, Kerkrade, Landgraaf, Brunssum, onderbanken, Voerendaal, Nuth en Simpelveld.
http://www.1limburg.nl/parkstad-wint-verrassend-internationale-toerismeprijs?context=default
Haha ja dat is Venlo on onverklaarbare reden ook twee jaar lang geweest.Een verkiezing die net zo serieus is te nemen als beste binnenstad van Nederland wat ooit is gewonnen door Hoogeveen.
Prutsers, wij waren de groenste stad van Europa!Of Capelle aan den IJssel als groenste stad van het land. Het is hier zeker verrassend groen, maar er zijn natuurlijk tientallen groenere steden te vinden.
Of Capelle aan den IJssel als groenste stad van het land. Het is hier zeker verrassend groen, maar er zijn natuurlijk tientallen groenere steden te vinden.
Ne hoor in dezelfde richting hij werkt in krimpen zegt hij. Wat ik mij overigens niet kan voorstellenHet Schollebos en Hitland zijn natuurlijk wel aardig wat hectare's. Ook veel jaren 60 parken in de wijken, dat speelt ook mee. Maar ik zei al, tientallen groenere steden.
Ik rij overigens ook elke dag over die brug. In tegenovergestelde richting.
Of van wijnen....Ben aardig suf de laatste dagen. Toch te diep gegaan zondag, haha. Als hij maar niet bij de IHC werkt. Dan heb ik echt met 'm te doen.
Ik ga 2 mei.Is er iemand al naar de nieuwe dierentuin in Emmen geweest?