Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Dat is nog verder weg dan Brussel met de auto.
Wat is eigenlijk de mooiste cartbaan van Nederland? Broer gevegt is dan Sainz, dat lijkt me wel heel leuk eigenlijk.

Als je naar Maastricht gaat kun je meteen een dagje karten in Genk.
 

gevegt

Well-known member
Wie weet kom je Max tegen, die is er nog vaak.
Dat hoop ik niet voor hem. Stel je eens voor dat ik sneller ben (wat natuurlijk heel goed mogelijk is met mijn ervaring en kennis ) dan kan hij zo depressief worden dat hij de volgende wedstrijd niet wint.
 

Jozsef

New member
Ben vorige week nog in Poeldijk geweest op de langste kartbaan van Nederland. Delft vind ik juist tegenvallen.
Tip: Bij De Uithof kan je in electrische karts rijden. Die gaan serieus harder, vooral het accelereren gaat veel sneller.
 

gevegt

Well-known member
Zoals gewoonlijk loopt het altijd anders dan gedacht.
De dochter van broer gevegt was ziek, dus ergens naar toe was al snel geen optie meer.
Toen het weer eens een oeverloos gezeur werd heb ik de knoop doorgehakt en ben zaterdag maar gaan fietsen. Bij thuiskomst zat broer gevegt achter mijn huis en had de brommer uit de schuur gehaald. Na een uurtje of twee sleutelen sprong hij na drie keer trappen weer netjes aan. Even een blokje om gereden en om 16.00 zaten we al heerlijk aan de koude klets!
 

Fenerium

Member
Ok?! Eigenlijk wist ze ook niet precies wat ze het liefst ging doen. Openlucht museum noemde ze ook op. Is dat iets?

Amsterdam Dungeon, je zou zeggen niks voor een kind maar het animatieteam wat ze hebben speelt retegoed.

Ik krijg altijd een kick van die achtbaanrit, ik loop helemaal naar achteren toe en wacht tot iedereen al is ingestapt, sta je daar in je eentje in een pikdonkere hal met wassen beelden van pestmeesters, je zou het bijna in je broek doen, wat een kick.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan