Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Eindhoven heb ik gezien hoor. Hetzelfde geldt voor Den Bosch, Breda, Bergen Op Zoom, Tilburg, Roosendaal en Helmond.

Den Bosch waardeer ik het meeste. Tilburg het minste. Eindhoven... mwah.

Tilburg is toch je studentenstad. Hoewel volgens mij was je meer met zingen bezig
 

gevegt

Well-known member
Het is volgens mij al een jaar of 18 geleden dus best lang. Ik vind dat je als Nederlander ook dorpjes als Volendam, Edam en Marken moet bezoeken. Ik heb geen idee hoelang ik daar van moet herstellen.
Gewoon niet doen.
Kleine tip: Ga nooit langer dan 5 uur ten westen van Amersfoort en nooit langer dan 2 seconden naar friesland.
Grote kans dat dan je leven een stuk plezieriger verloopt zonder te veel kosten aan een psycholoog.
 

De Wolf

Well-known member
Volendam is een commercieel gedrocht waar buitenlanders zich laten afzetten met een paling die opgewarmd wordt in een magnetron.
 

Mario

Well-known member
Ik ben in alle provincies wel geweest, zo groot is Nederland uiteindelijk niet. Ik kom wel het minst in de Flevopolder.
 

erka

Well-known member
Ik ben in de loop der jaren ook in alle provincies geweest en ook in alle steden van enige importantie. Aangezien je in Zeeland geen grote steden hebt is het daar beperkt gebleven tot Middelburg en Vlissingen. Middelburg is een prachtige stad trouwens. Volgens mij zijn de enige steden met pak m beet meer dan 50.000 inwoners waar ik nog nooit geweest ben (behalve met de trein erdoorheen) Helmond en Oss. Mis daar niet veel aan denk ik.
 

zwammy

Well-known member
Eigenlijk mag ik het niet zeggen maar Helmond heeft toch wel een vrij gezellig centrumpje, en dat is ook geen gribus. De buitenwijken op Brandevoort na zijn echt een verschikking. Maar idd niets om zomaar te bezoeken. En als je in Oss rijdt vraag je jezelf af hoe het mogelijk is om zoveel rotondes op zo'n klein stukje aarde te krijgen.
 

Wigboldus

Well-known member
Mochten jullie nog een mooi uitstapje in Groningen willen maken. Vanaf 1 april kun je logeren in de Bed & Breakfast van mijn ouders. 7 mei is de offici?le opening.. Een mooie locatie net ten noorden van de stad Groningen in het prachtige Groninger landschap.
 

De Wolf

Well-known member
Mochten jullie nog een mooi uitstapje in Groningen willen maken. Vanaf 1 april kun je logeren in de Bed & Breakfast van mijn ouders. 7 mei is de offici?le opening.. Een mooie locatie net ten noorden van de stad Groningen in het prachtige Groninger landschap.

Met aardbeving?
 

Wigboldus

Well-known member
Is dat dan ook het ouderlijk huis van Wigboldus?

Jep, de boerderij is geen actieve boerderij meer dus zijn er kamers gecre?erd in de schuur. Nee geen bedje op stro. Je hebt echt wel een hotel idee met een uitzicht op de skyline van Groningen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan