Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
All you can eat tenten, ik begrijp 't niet. In een gezellig eetcafe, een Griek of een pizzeria ben je zeker niet duurder uit en krijg je je eten aan tafel gereserveerd.
Of 't moet je hobby zijn om in een Tokkierij te wachten om je bord eindelijk vol te scheppen met bacteri?l lauw voedsel.
Wat heb je toch tegen tokkies?
 

Jozsef

New member
Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Drank is toch meestal niet inbegrepen?

@Maasveld:: Tokkie's? Niet bepaald mijn avondje uit.
 

SanMark.

Well-known member
All you can eat tenten, ik begrijp 't niet. In een gezellig eetcafe, een Griek of een pizzeria ben je zeker niet duurder uit en krijg je je eten aan tafel gereserveerd.
Of 't moet je hobby zijn om in een Tokkierij te wachten om je bord eindelijk vol te scheppen met bacteri?l lauw voedsel.

De all you can eat Sushi tenten is weinig tokkie aan. Eten word gewoon aan tafel geserveerd, en over het algemeen zijn het groepjes van 2 tot 6 personen wat aan de tafels zit.
 

DeftonesJP

New member
All you can eat tenten, ik begrijp 't niet. In een gezellig eetcafe, een Griek of een pizzeria ben je zeker niet duurder uit en krijg je je eten aan tafel gereserveerd.
Of 't moet je hobby zijn om in een Tokkierij te wachten om je bord eindelijk vol te scheppen met bacteri?l lauw voedsel.

Die toko's zijn gemaakt voor voetbalelftallen. Met een groep van veertien man is het een uitkomst om op de fiets naar de atlantissen van deze wereld te gaan. Iedereen kan vreten en zuipen wat ie wil en daarna kan je op epische wijze gaan stappen. Dat je er met je keurige gezin niet naast wil zitten snap ik maar het bestaansrecht voor deze toko's wel.
 

Marinos

Well-known member
Je hebt tegenwoordig genoeg tentjes waar je voor een x bedrag onbeperkt kleine gerechtjes kunt bestellen. Dat heeft helemaal niets met vreetschuur te maken maar gewoon prima eten.
 

Balderas

New member
Die toko's zijn gemaakt voor voetbalelftallen. Met een groep van veertien man is het een uitkomst om op de fiets naar de atlantissen van deze wereld te gaan. Iedereen kan vreten en zuipen wat ie wil en daarna kan je op epische wijze gaan stappen. Dat je er met je keurige gezin niet naast wil zitten snap ik maar het bestaansrecht voor deze toko's wel.


Voor de all-in tenten met drank inbegrepen, ja. Epische avonden gehad met inderdaad het voetbalteam, tegenwoordig een standaard terugkerend iets vreten bij de wok in Meppel. Ik blijf alleen wel weg uit al het kant en klare eten wat in die bakken ligt, alleen eten wat van de grill of wat ze voor je neus op hoge temperatuur klaar wokken...

Aan de andere kant, een paar weken terug bij Uno in Zwolle gegeten met een stel vrienden, ook all you can eat principe maar dan exclusief drank. Maar echt prima tentje, goede bediening maar absoluut geen ordinaire vreetschuur.
 
Laatst bewerkt:

Jozsef

New member
Je hebt tegenwoordig genoeg tentjes waar je voor een x bedrag onbeperkt kleine gerechtjes kunt bestellen. Dat heeft helemaal niets met vreetschuur te maken maar gewoon prima eten.

Juist. Heb ik hier vorige maand nog getipt... Oa Gers in R'dam en de Tapasbar in N'kerk. :duim:
 

Marinos

Well-known member
Hier in de omgeving heb je er ook een heel aantal, oa Gewoon Lekker in Medemblik en Hoorn, Spijkers in Hoorn en Tijdloos in Enkhuizen.

Je moet er niet elke maand komen maar een keer in de zoveel tijd echt prima.
 

fr-keff

Active member
All you can eat tenten, ik begrijp 't niet. In een gezellig eetcafe, een Griek of een pizzeria ben je zeker niet duurder uit en krijg je je eten aan tafel gereserveerd.
Of 't moet je hobby zijn om in een Tokkierij te wachten om je bord eindelijk vol te scheppen met bacteri?l lauw voedsel.

Mij maakte het echt niet uit waar we gingen eten als het maar een keer geen stationsvoer was... :D Misschien dat de plannen nog veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan