Mijn nichtje is nog nooit naar de Dolfinarium geweest. Dus dat valt wel mee denk ik.
Maar pretparken, dierentuinen horen gewoon erbij. Leuk dat iedereen wel weet hoe hij zijn geld beter kan besteden, maar dat is natuurlijk ook een heerlijke dooddoener. Ik durf te wedden dat met een blik op diegene zijn huishoudboekje die 200-250 euro ook wel ergens vandaan kan worden getoverd waarvan ook wel kan worden gezegd dat het beter had kunnen besteed. Naast pretparken en dierentuinen zijn concerten bijvoorbeeld ook duur of andere volwassenen hobby's.
Blijdorp is gemeengoed in mijn familie. Ieder stukje diergaarde ken ik daar wel uit mijn hoofd.
Wellicht ben ik niet objectief, maar Blijdorp is een geweldige dierentuin. Zoals eerder vermeld willen wij een jaarkaart gaan nemen. Het is ook leerzaam denk ik, al betaal je daar natuurlijk ook altijd te veel aan eten en souvenirs. De kleine is niet weg te slaan bij de Giraffen, die zijn haar favoriet ... en ja Fabian, ze heeft ook een Ollie
Je bent gewoon een verborgen FeyenoorderT. Kom er nou maar voor uit. Je woont praktisch in het stadion.
Hoezo ben je niet objectief t.o.v. Blijdorp dan?
Ik ben gewoon een gloriehunterT, en daarvoor kan ik niet terecht in de Kuip ...
Dan heb ik toch te doen met 8 zware jaren voor jou.
Dank je wel, maar het dubbele aantal jaren lijkt mij pas echt zwaar ...
Ik ben geen gloryhunterT.
In spangen ook niet.
De trein rijdt er jammer genoeg vlak langs.Spangen ga ik met een grote cirkel omheen ...
RotturdammerT ... de eerste date met mijn vrouw was ook in de dierentuin.
Maar pretparken, dierentuinen horen gewoon erbij. Leuk dat iedereen wel weet hoe hij zijn geld beter kan besteden, maar dat is natuurlijk ook een heerlijke dooddoener. Ik durf te wedden dat met een blik op diegene zijn huishoudboekje die 200-250 euro ook wel ergens vandaan kan worden getoverd waarvan ook wel kan worden gezegd dat het beter had kunnen besteed. Naast pretparken en dierentuinen zijn concerten bijvoorbeeld ook duur of andere volwassenen hobby's. Iedereen bepaalt lekker zelf waar hij of zij zijn geld aan uitgeeft.