Keyser S?ze
New member
Ik ben in Drenthe!
Dat is toch meer iets voor Schaamteloze bekentenissen?
Ik ben in Drenthe!
Ik kom altijd graag in Drenthe, leuk voor weekendje weg.
Ooit een jaartje in Assen gebivakeerd
Dat is toch meer iets voor Schaamteloze bekentenissen?
Ja die kon ik niet vinden!Dat is toch meer iets voor Schaamteloze bekentenissen?
Dalfsen ligt toch in Drenthe?
Hoe betalen mensen eigenlijk een dagje Efteling?
Als we met ons gezinnetje met twee kinderen zouden gaan kost ons dat al snel tussen de 200 en 250 euro. Daar kun je verdomd leuke andere dingen mee doen.
Hoe betalen mensen eigenlijk een dagje Efteling?
Als we met ons gezinnetje met twee kinderen zouden gaan kost ons dat al snel tussen de 200 en 250 euro. Daar kun je verdomd leuke andere dingen mee doen.
Zelfde is een dagje Dolfinarium en Keukenhof. Een flinke entree en als je wat wil eten of drinken vragen ze ook woekerprijzen.
Bonnen sparen ja. Verder zijn kinderen beneden een bepaalde leeftijd nog gratis. Verder kun je je geld inderdaad maar een keer uitgeven, maar voor de kinderen is zo'n Efteling uitje prachtig. Mijn ouders betalen de accommodatie en toegang en als kinderen betalen we het eten en drinken. Dat laatste kun je uiteraard zo goedkoop of duur maken als je zelf wil.
Dolfinarium is schrikbarend duur, maar als je kleine kinderen hebt ontkom je er niet aan.
Dolfinarium is schrikbarend duur, maar als je kleine kinderen hebt ontkom je er niet aan. Het is inmiddels iets groter, maar ook niet super groot.