Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Ik dacht dat die dierentuin al dicht was vanwege de verhuizing.

Blijkt tot overmorgen nog open te zijn.
 

Fabian

Active member
Daarvoor moet je idd niet op Zuid zijn ;)


Maar goed, terug on topic: we vinden allebei Blijdorp heel leuk ... kijk, dat is toch al heel wat.

Wat ze met de Rivi?rahal hebben gedaan, vind ik toch wel heel erg zonde. Het is nu eigenlijk niets meer. Ze hebben er een wat zielig binnenspeeltuintje van gemaakt.
 

Mario

Well-known member
Wat ze met de Rivi?rahal hebben gedaan, vind ik toch wel heel erg zonde. Het is nu eigenlijk niets meer. Ze hebben er een wat zielig binnenspeeltuintje van gemaakt.

Mee eens, ik hoop dat het ooit nog een betere bestemming zal krijgen. Het nieuwe leeuwenverblijf is daar een goed voorbeeld hoe om te gaan met de orginele ontwerpen van van Ravesteyn.
 

Hankie

Well-known member
Mee eens, ik hoop dat het ooit nog een betere bestemming zal krijgen. Het nieuwe leeuwenverblijf is daar een goed voorbeeld hoe om te gaan met de orginele ontwerpen van van Ravesteyn.

Ik ben ook benieuwd naar het oude leeuwenverblijf want die zijn ze nu aan het verbouwen. Je merkt wel dat het mensapenverblijf ook nog achterblijft, die zal wel als volgende aan de beurt zijn.
 

Shayman

New member
Wat is toch de aantrekkingskracht van die vreetschuren? Alles in massa gemaakt dus weinig oog voor kwaliteit en overal allemaal standaardhappen die je thuis ook in een kwartier op tafel kan zetten.
 

Jozsef

New member
All you can eat tenten, ik begrijp 't niet. In een gezellig eetcafe, een Griek of een pizzeria ben je zeker niet duurder uit en krijg je je eten aan tafel gereserveerd.
Of 't moet je hobby zijn om in een Tokkierij te wachten om je bord eindelijk vol te scheppen met bacteri?l lauw voedsel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan