Vakantie en uitstapjes in eigen land!

Status
Niet open voor verdere reacties.

fr-keff

Active member
ok, Hardenberg, Winterswijk of Den Helder dus. Dagje Texel Keff. Dat is wel leuk, met de trein naar Den Helder, boot naar Texel, fiets huren, beetje rondfietsen en dan weer terug.

Bedankt! Ik zou het onthouden voor de zomer. Eens alles uit het Weekend vrij abonnement halen wat erin zit. :)
 

erka

Well-known member
Bedankt! Ik zou het onthouden voor de zomer. Eens alles uit het Weekend vrij abonnement halen wat erin zit. :)

Kunt ook met de trein naar Harlingen gaan en dan dagje Terschelling of Vlieland. Maar die boot duurt 1,5 uur heen en 1,5 uur terug dus dat is wel zonde van de tijd op ??n dag. Dat is voordeel van Texel, gaat sneller.
 

JMD

Well-known member
Nog leuke steden/dorpen in Nederland waar een ander normaal niet zo snel opkomt (graag bereikbaar per trein)? Provincie maakt niet uit!

In het voorjaar de Bollenstreek. In die tijd van het jaar is er geen mooiere plek in Nederland. De overige 10 maanden is er weinig te zien.
 

Marinos

Well-known member
Kunt ook met de trein naar Harlingen gaan en dan dagje Terschelling of Vlieland. Maar die boot duurt 1,5 uur heen en 1,5 uur terug dus dat is wel zonde van de tijd op ??n dag. Dat is voordeel van Texel, gaat sneller.
De langzame boot naar Terschelling duurt zelfs 2 uur. De snelboot Is er echter met 45 minuten.
 

De Wolf

Well-known member
Ik weet het. Ik heb 4 jaar op en neer naar Drachten met de bus gegaan. Soms was het nog sneller om via Leeuwarden te reizen.
 

Wigboldus

Well-known member
Ten zuiden van Ommen is de natuur erg mooi. Met een bootje over de Regge/Vecht. Wandelen door het bos of het beklimmen van de Lemeleberg;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan