Huisdieren

Abubakari

Well-known member
Ach, het hangt eens in een gordijn, het flikkert alles om watin de vensterbank staat of wat in de kast staat, maar dat is jeugdige onbezonnenheid, voor de rest hele lieve beestjes.
 

Abubakari

Well-known member
Welke is Heinz? De rode neem ik aan ?

Klopt.

Eigenlijk was het -tot mijn jongste dochters grote frustratie- niet de bedoeling dat we er eentje zouden houden. Haar plannetje om zodra ze geboren waren die rooie Heinz te noemen om mij zo te paaien dat Heinz mocht blijven heeft succes gehad. De andere vier waren we op de dag dat ze geboren waren al kwijt.
 

Mario

Well-known member
Onze poes is vandaag gesteriliseerd. Het arme beestje weet niet wat haar is overkomen, totaal nog high van de narcose ...
 

leo1949

Well-known member
ja ik zag op tv dat die het onverdoofd deed.
Bij stieren gaat er een elastiek om hun nootjes zodat het zaakje vanzelf afsterft.
 

Janssen

Well-known member
Ik een godsvermogen uitgegeven aan een kattenmeubel, liggen die twee ondankbare krengen nu al de hele ochtend in de verpakkingsdoos te maffen.
 

Makanaky

Well-known member
Doen ze toch altijd? Als het touw van m'n krabpaal weer eens naar de wuppe is, haal ik gewoon 20 m sisal die ik met een nietpistool vastzet op de bestaande paal, ontdaan van oud touw, uiteraard. 8 eurootjes en je bent klaar. Sowieso horen dierenwinkels bij het grofste soort oplichters, heb weleens zo'n kattenmeubel voor €500 zien staan; een beetje timmerman lacht zich de ballen uit de broek.
 

Tobcoach

New member
Wij hebben 3 katten. Het zijn alle drie Brits kortharen met stamboom en de hele mikmak. En ze zijn alledrie totaal verschillend, zowel qua uiterlijk als qua karakter. Erg leuk.

x2sd1s.jpg

Dit is Snoopy, zij is de oudste (7 jr). Erg verlegen, en vijandig naar andere katten toe. We hebben haar 4 jaar geleden overgenomen van een ander gezin, en ik vermoed dat ze te vroeg bij de moeder is weggehaald. Ze mist de 'basisvaardigheden' om te spelen en om met andere katten om te gaan. Ze duldt de andere twee in haar buurt, maar daar houdt elke interactie ook mee op. Maar een enorme knuffelkont naar ons toe. De naam? Tsja, door anderen gegeven. We hebben het geprobeerd met een andere naam, maar dat past niet echt bij haar.

29m58o5.jpg

Noortje, zij is 3,5 jaar oud. Fantastische kat, gedraagt zich een beetje als een dame van stand. Maar o zo lief en aanhankelijk. Een klein probleempje: ze kan niet miauwen. Dus als ze ergens opgesloten zit dan horen we haar niet.

j73fur.jpg

Buddha, en hij is 1,5 jaar oud. Komt van dezelfde cattery als Noortje. Hij is de dondersteen van de club en duidelijk de baas. Erg speels, erg sociaal naar de andere katten, erg aanhankelijk en zeer vocaal aanwezig. Hij kletst af en toe de oren van je kop.

Alledrie mogen ze naar buiten, ze zijn ook alledrie geholpen. Het is een plezier om die drie (nou ja, eigenlijk twee) buiten te zien spelen. Gaat er af en toe ruig aan toe, maar zolang er geen grote ongelukken gebeuren is dat niet erg.
 
Laatst bewerkt:

Janssen

Well-known member
Mooi man. Die eerste is een silver shaded? Ik heb er zelf ook eentje maar die is nog iets witter.
 

Batigoal

Well-known member
Vanmorgen is mijn poes Spotty gestorven. Ze was al een tijdje ziek. Ik heb haar sinds ze een klein kitten was opgevoed en uiteindelijk is ze 15 jaar geworden. Altijd gaf ze een warm welkom als ik thuis kwam, verhuizen was nooit een probleem omdat ze bij haar baasje was en we hebben een hele fijne tijd gehad. Wat ik nooit zal vergeten is de blik recht in elkaars ogen vanmorgen vlak voordat haar strijd over was. Maar het doet wel heel veel pijn.
 
Bovenaan