Huisdieren

JFK

Well-known member
Vanmorgen is mijn poes Spotty gestorven. Ze was al een tijdje ziek. Ik heb haar sinds ze een klein kitten was opgevoed en uiteindelijk is ze 15 jaar geworden. Altijd gaf ze een warm welkom als ik thuis kwam, verhuizen was nooit een probleem omdat ze bij haar baasje was en we hebben een hele fijne tijd gehad. Wat ik nooit zal vergeten is de blik recht in elkaars ogen vanmorgen vlak voordat haar strijd over was. Maar het doet wel heel veel pijn.

Sterkte Batigoal.
 

Batigoal

Well-known member
Dank heren. Ik wist dat het eraan zat te komen, maar als het dan plotseling gebeurt dan hakt dat er toch in.
 

Abubakari

Well-known member
Dank heren. Ik wist dat het eraan zat te komen, maar als het dan plotseling gebeurt dan hakt dat er toch in.
:-(.gif

Het wordt een beetje een familie of gezinslid, zeker als ze al zo lang een trouwe vriend zijn geweest. Want dat zijn dieren, onvoorwaardelijke vrienden die je nooit een nare streek zullen leveren (tenzij je kipfilet op het aanrecht laat liggen als je van plan was het te ontdooien maar opeens gaat de telefoon of de deurbel, maar dan vangen ze gewoon een andere vogel voor je die ze dan voor de deur neerleggen als dank voor wat je voor ze doet, heb ik mijn mensenvrienden nog nooit zien doen), kortom, wat een treurige kattendag. Sterkte.
 

Ska P 187

Well-known member
En zo is het maar net, die hond van me hoort ook gewoon bij de familie, staat onderaan het trappie, maar hoort bij de familie en dat vind hij het mooiste wat er is.
Het lijkt wel alsof die beesten nooit hoofdpijn hebben ofzo, altijd blij je te zien en altijd klaar voor actie.
 

MWLC

Well-known member
Heb me goede daad ook weer voor vandaag gedaan. Ben donateur van Dierenlot geworden.
 

Abubakari

Well-known member
Onze Caviani wilde dat niet geloven, maar die piept na de 2-0 wel anders.
5b3f89e3602cd-caviani.png

Verdomme. Onze Caviani lag vanmiddag plotsklaps meer dood dan levend in zijn hok. En niet veel later was ie dood.
Toen ie niet dolenthousiast reageerde op een stuk paprika wist ik al genoeg, dit komt niet goed. RIP Koko.
 

Abubakari

Well-known member
Bedankt. Ik vind het zelf ook altijd erg als er ons een huisdier ontvalt, maar het ergste vond ik deze keer het moment waarop mijn dochter uit school kwam en haar blije stemming omsloeg in diep verdriet.
 
Bovenaan