Huisdieren

Shayman

New member
Stoffen meubels worden ook vakkundig gesloopt inderdaad maar gelukkig blijven ze wel van de leren fauteuils af; en jaarlijks nieuwe vitrage is de prijs nu maar staat altijd wel leuk weer iets nieuws voor de ramen. Voor de rest is het inderdaad wel goed voor m'n humeur dat ze hier liggen. Ze zijn inmiddels ook al symbolisch vereeuwigd:

qspe0h.jpg
 

Eresd?g?

Banned
Katten kunnen heel veel liefde geven. Ik vind t heerlijk als onze kat gezellig op mn schoot komt liggen. Lekker knorren :)
 

Shayman

New member
+1

Gewoon een kwestie van opvoeden en daar consequent in blijven. Net als ieder huisdier; als je zelf geen discipline hebt dan heeft het dier dat ook niet.
Helaas hebben ze zichzelf op kunnen voeden, ik ben meer hondenmens maar zelf hele dag weg en katten redden zich prima maar die 2 zijn samen opgegroeid vanaf een week of 8 oud en zagen vooral het 1e jaar het hele huis als een speeltuin.
 

fr-keff

Active member
Gaat al een stuk beter met de pup. Na wat goede tips van de buurman die jarenlang puppytraining heeft gedaan. Sinds een paar dagen begon hij wel in de nacht dingen te slopen. Begon klein maar toen hij kabels bij de router ging doorknagen was ik er wel klaar mee. Vannacht in de bench gezet en na 10 minuten piepen was het rustig. Nu ligt hij er gewoon in de slapen terwijl het niet eens nodig is. :)
 

De Wolf

Well-known member
Een zakje krentenbollen op het aanrecht leggen was toch niet verstandig. Lagen vanochtend op de deurmat half aangevreten.

Het was dus een zak met 10 grote krentenbollen.
 

Abubakari

Well-known member
dscf7037.jpg

Onze poes was er negen weken geleden toch even tussenuit geknepen en dus hadden we vandaag paaskatjes in plaats van paaskuikens...
Die kleine rooie dwarsligger, die heet Heinz.
 

Abubakari

Well-known member
De moeder is een ragdoll?
Klopt. Het was niet bepaald de bedoeling dat ze zich zwanger zou laten schoppen, maar de natte poes was er een keertje uitgeglipt. Heb je met kinderen (en hun vriendinnetjes) die de achterdeur nog wel eens open laten staan. Nou ja, het is niet anders, elk nadeel hep se voordeel, het is ook wel weer grappig, vijf van die kleine beestjes. Maar de bedoeling was pas over een paar jaar en dan door een andere ragdoll met stamboom.
Dat is een hele gangbang geweest... :cab:
Of een kater met toverballen.
 
Bovenaan