Niet gepromoveerd wel verzocht kan toch komen doordat er meerdere clubs zijn die willen promoveren en er geen ruimte is?
Een pijnlijk foutje van het bestuur van zondagvierdeklasser Erasmus. De club wilde promoveren en meende een verzoek te hebben ingediend. Dat bleek echter niet het geval te zijn, men was het vergeten. Daardoor promoveren ze nu niet.
Haha dat is wel suf. Maar het zou best kunnen dat ze alsnog hoger mogen, er zijn er nog maar 6 over straks.
Hoe bedoel je?
Met wat ik hier lees en in de regionale kranten uit Noord en Oost, heb ik de indruk, dat er in de zondagkolom net als in de afgelopen seizoenen weer veel clubs worden doorgeschoven naar een hogere klasse.
Met wat ik hier lees en in de regionale kranten uit Noord en Oost, heb ik de indruk, dat er in de zondagkolom net als in de afgelopen seizoenen weer veel clubs worden doorgeschoven naar een hogere klasse.
Ik ben niet zozeer verrast dat er op zondag de laatste jaren veel meer is doorgeschoven dan op zaterdag en dat het niveau op zondag in de derde divisies, de hoofdklassen , de eerste klassen enz.flink lager ligt dan op zaterdag.
Ik ben ook niet verrast, maar wel wat ontstemd door het feit, dat van der Zee en zijn vazallen net doen of die verschillen er niet zijn en ook geen enkele moeite nemen om die verschillen enigszins te verkleinen. Bv door zondagclubs gewoon in de zondagcompetities te laten spelen, of door bv een extra zaterdag derde divisie erbij te creëren, wat ook in de zaterdagkolom eens wat extra promoties zou betekenen.
Of bijvoorbeeld weekendvoetbal wel door te voetballen en niet te kijken naar voorkeurspeeldag.
Ik ben niet zozeer verrast dat er op zondag de laatste jaren veel meer is doorgeschoven dan op zaterdag en dat het niveau op zondag in de derde divisies, de hoofdklassen , de eerste klassen enz.flink lager ligt dan op zaterdag.
Ik ben ook niet verrast, maar wel wat ontstemd door het feit, dat van der Zee en zijn vazallen net doen of die verschillen er niet zijn en ook geen enkele moeite nemen om die verschillen enigszins te verkleinen. Bv door zondagclubs gewoon in de zondagcompetities te laten spelen, of door bv een extra zaterdag derde divisie erbij te creëren, wat ook in de zaterdagkolom eens wat extra promoties zou betekenen.
Zaterdagclubs gaan niet op zondag voetballen, hoe graag jij dat ook wilt.
Als een zaterdagvereniging snel wil doorstromen zouden ze overschrijving kunnen aanvragen naar de zondag dus ik zie een mogelijkheid.Ik ben niet zozeer verrast dat er op zondag de laatste jaren veel meer is doorgeschoven dan op zaterdag en dat het niveau op zondag in de derde divisies, de hoofdklassen , de eerste klassen enz.flink lager ligt dan op zaterdag.
Als er 6 verzoeken zijn voor promotie en maar 5 plekken valt er 1 buiten de boot.
Zaterdagclubs gaan niet op zondag voetballen, hoe graag jij dat ook wilt.
Als een zaterdagvereniging snel wil doorstromen zouden ze overschrijving kunnen aanvragen naar de zondag dus ik zie een mogelijkheid.