De Groene Scout
Well-known member
Het zaterdagvoetbal is beter af zonder mix, zeggen de zaterdagclubs die daar ervaring mee hebben.
Zo is het al beter; je leert snel. :duim:
Het zaterdagvoetbal is beter af zonder mix, zeggen de zaterdagclubs die daar ervaring mee hebben.
Inderdaad een feit en respect voor je speurneuzen-werk.:duim:
Niks speurneuzen.
Gewoon gezond verstand gebruiken en even iets opzoeken van Quick '20 :rumcolaa:
In de enquete bleek 67 % van de zaterdagclubs en 0% van de zondagclubs negatief over de za-zo mix in de Tweede Divisie terwijl 0% van de zaterdagclubs en 60 % van de zondagclubs hier positief over was.
Maar jij komt niet verder dan 1 standpunt.
Is het misschien een idee om zelf eens verantwoordelijkheid te nemen in een bestuurders rol?
Kun je dat even aanwijzen in het rapport?
https://www.knvb.nl/downloads/bestand/11695/eindrapportage-evaluatie-2e-en-3e-divisie
Over dat vermakelijk denk ik wat anders .
En wat dat laatste betreft, ik geef het liefst zelf aan hoe ik over iets denk.
Mijn ervaring is, dat anderen het nogal eens bij het verkeerde eind hebben als zij dat ook voor mij doen.
Ooh dus je bent v??r mixen? My bad. Dat had ik niet uit die meer dan 1000 berichten die je hier gepost hebt gehaald.
Zit niet zo dom onzin te lullen man. Dat doe je al veel te vaak.
Wat is is het nu? Het ??n of het ander. Of weet je het zelf nu ook niet meer? In plaats daarvan zit je een beetje om je heen te slaan. En dan klagen over dat je respect bij anderen mist. Ik vind het allemaal erg schattig.
Jouw reactie op iets van mij is dom lullen omdat die nergens op slaat, althans niet op dat waarop je reageert.
Verder ervaar ik jouw beschuldigingen regelmatig als weinig respectvol
Ik ga niet opnieuw op elk punt in. Vaak genoeg gedaan.
1999 slaat nergens op , 2015-2016 was al veel beter.
Ook jij legt me woorden in de mond die ik niet zei.
Nogmaals : een mix zal met name voor de zaterdaghoofdklassers financieel en sportief nadelig uitpakken . Ik heb al vaak uitgelegd waarom.
De grotere zaterdagclubs waren begin vorig seizoen in grote meerderheid negatief over het gemengde karakter van de Tweede Divisie.
Niet mixen is beter.
En niet vergeten, dat jij ook alle tweede elftallen van hoofdklassers, de derde en de tweede divisie, de eerste divisie en de eredivisie, dus totaal zo'n grofweg 150 reserveteams ertussen wilt planten in de piramide.
Want, "alles moet op sterkte". Tsja het is ook een mening.
Geen reserveteams, maar bijvoorbeeld een onder 21 team is wel een prima idee. Maar dan alleen clubs met een Lokale of Regionale jeugdopleiding, die kunnen dan als beloning een beloftenteam in laten stromen. .
in de 2e Divisie. Alle wedstrijden worden al gespeeld op zaterdag. Het is vrijwel al het zelfde als de zaterdag topklasse. Als AFC bijvoorbeeld met hun zaterdagtak in de 2e Divisie zou spelen, zou je het dan wel prima vinden?
Maar even serieus: je kan toch maar op 1 plek tegelijk zijn? Wat maken de andere tijden dan uit? Goed, je hebt er de ene keer last van dat jouw club een uitduel speelt bij een club die om 15.30 ofzo speelt, maar voor de rest toch niet?Niet alle wedstrijden zijn op zaterdag en regelmatig worden ook wedstrijden op zaterdag vastgesteld om 15.30 uur of om 18.00 uur.
Al die wedstrijden op verschillende tijden in het weekend vind ik maar niks.
Even voor mijn beeld: over hoeveel uitsupporters van clubs uit de Tweede en Derde Divisie waar men rekening mee zou moeten houden hebben we het eigenlijk?
Overigens, in de hoofdklasse A zaterdag wordt komend weekend ook op 4 tijden gespeeld (zelfs om 12.00...). Dus het is een utopie te denken dat als we weer terug mochten gaan naar Topklasses zaterdag dat er dan standaard om 14.30 wordt afgetrapt.
Je hebt idd gelijk vwb Jong Den Bosch, had alleen 'de tijd' gezien en niet dat het een Jongteam was.In de topklasse zaterdag werd standaard om 14.30 of 15.00 uur gevoetbald.
In A speelt jong Den Bosch om 18.00 uur. Mede een reden waarom ik beloftenteams liever in een eigen beloftencompetitie zie.
Feyenoord speelt nu om 12.00 uur. Geen idee waarom, anders spelen ze steeds om 14.30 uur. Misschien samen afgesproken ?
En overigens vind ik het afwijken van een standaardtijd van 14.00, 14,30 of 15.00 uur minder een probleem wanneer beide clubs het daarover eens zijn, dan wanneer de thuisclub dat eenzijdig kan bepalen.
Maar dan het eerste deel van mijn vorige post: waarom heb je er problemen mee als een wedstrijd die jij niet bezoekt niet om 1400/14.30/15.00 begint?
Even voor mijn beeld: over hoeveel uitsupporters van clubs uit de Tweede en Derde Divisie waar men rekening mee zou moeten houden hebben we het eigenlijk?