noordooster
Well-known member
Je kunt wel van alles erbij halen, maar ik wijs gewoon even op wat er een jaar of 10 geleden is gebeurd.
Ik reageer slechts op je opmerking over "vrienden van van der Staaij " die nergens op slaan.
Je kunt wel van alles erbij halen, maar ik wijs gewoon even op wat er een jaar of 10 geleden is gebeurd.
Die lui speelden jaren geleden op zondag op Gran Canaria tegen Rijnsburgse Boys en meldden in het verslag dat het op zaterdag was. Rijnsburg had geen leugen nodig en meldde gewoon op de site dat er zondag was gespeeld.
Dus nog liegen ook! Dat was toen niet best voor het bestuur c.a.
Misschien nu weer op zondag gespeeld? Goede afspraak met Noordwijk over de berichtgeving?
't Wat met die vrienden van van Staaij................
De straf volgt zaterdag, Fregge.
Dan gaan ze verliezen van HHC. :heinz:
Overigens was de oefenwedstrijd van Spakenburg op maandag.
Dit jaar wel echt vandaag gespeeld denk ik of het live verslag van beide clubs op Twitter was ook onderdeel van de afspraak.
Dat zou wel vrij geniaal zijn.
Deze opmerkingen hebben allemaal tot doel om aan te geven, dat zaterdagverenigingen als Spakenburg in een gemengde competitie ook wel op zondag wedstrijden kunnen gaan spelen.
Wensdenken.
Maar dat zal Spakenburg niet gaan doen en dat geldt voor de meeste zaterdagverenigingen.
Daarbij heeft de KNVB bij monde van directeur van der Zee onlangs nog gezegd , dat zaterdagverenigingen daar ook niet toe worden verplicht.
Bovendien: gemengde competities zijn voor zaterdagclubs alleen maar nadelig en voetballen op zondag is voor hen in meerdere opzichten schadelijk.
Oeps...Ben je nu 1024 vergeten, of heb ik die gemist?
1025...Ik wacht dus 22 januari maar af.
En hoop en verwacht, dat de clubs de onomkeerbare negatieve gevolgen van een mix inzien.
Oeps...
Maar ik wist al dat die ging komen vandaag.
1025...
In zijn nieuwjaarstoespraak heeft MSC-voorzitter Jonkers zich eindelijk ook uitgelaten over de door hem zozeer gewenste mix van hoofdklassen.
Volgens De Meppeler Courant is Jonkers vooral trots op de kans dat MSC de boeken in gaat als initiatienemer voor een mix in de hoofdklassen. Na de vorig jaar vaak genoemde 90 % voorstanders en de onlangs kennelijk op de radio genoemde 75 % komt Jonkers in zijn toespraak kennelijk niet meer met cijfers.
Ik wacht dus 22 januari maar af.
En hoop en verwacht, dat de clubs de onomkeerbare negatieve gevolgen van een mix inzien.
Off record heeft hij gezegd dat het zo goed als rond is.