noordooster
Well-known member
Wel achtergebleven idee?n.
Goed dat je ook nog even jouw beperkingen noemt.
Wel achtergebleven idee?n.
Jullie hebben al internet?
Goed dat je ook nog even jouw beperkingen noemt.
Nouja, eigenlijk leef ik in het jaar 2175 en werk ik terug in de tijd. Dat kan nu sinds een jaar of 6.
Hoe is het met de publieke belangstelling voor het voetbal in 2175?
Er wonen daar ook veel meer mensen.
En overigens, aansluitend op de reactie van Joost, ook ik heb niet het idee hier in een achtergebleven gebied te wonen .
Maar dat zegt hij ook niet.
Jij denkt dat er in deze tijd nog werkelijk mensen in de open lucht tegen een bal aantrappen? Nee, dat is al een jaar of honderd geleden gestopt.
Je kunt van alles bedenken waarom de publieke belangstelling terug loopt....
We hebben het allemaal wel een keer gezien.
Persoonlijk denk ik dat de gebruikelijke bezoeker van amateurwedstrijden - 50 en misschien 40 plusser - ook een uitstervende soort is.....
Waarom zou het hier anders zijn dan in de Eerste en Eredivisie? Ook daar loopt het terug. Het is denk ik vooral een maatschappelijke trend.
Waarom zou het hier anders zijn dan in de Eerste en Eredivisie? Ook daar loopt het terug. Het is denk ik vooral een maatschappelijke trend.
Nee het ligt gewoon aan het mixen, punt!
Dat sowieso natuurlijk. Alle problemen in de hele voetbalwereld komt door het mixen. Dat we bv niet naar het EK2016 en WK2018 gingen was omdat de KNVB wilde mixen.
Dat we bv niet naar het EK2016 en WK2018 gingen was omdat de KNVB wilde mixen.
Ja, die heeft ze soms ook niet allemaal op een rijtje inderdaad...Nee hoor. Volgens Sjoerd Mossou ligt alles aan het kunstgras....
Precies. Teamsporten lopen sowieso al jaren terug, simpelweg omdat men wil sporten als dat uitkomt, vandaar de toename van het aantal mensen in sportscholen e.d., dan kan je gaan wanneer je wil.Teloorgang van de toeschouwersaantallen ligt aan de 24-uurs economie waar tweeverdieners de norm is. Dan moet er in het weekend alles gedaan worden, waar doordeweeks geen tijd voor is. Die goeie ouwe tijd komt nooit meer terug....
Ja, die heeft ze soms ook niet allemaal op een rijtje inderdaad...
Precies. Teamsporten lopen sowieso al jaren terug, simpelweg omdat men wil sporten als dat uitkomt, vandaar de toename van het aantal mensen in sportscholen e.d., dan kan je gaan wanneer je wil.
Het is 1 van de de beste voetbaljournalisten in Nederland.
Zoals eerder gezegd kun je niet 1 oorzaak aangeven waardoor Nederland niet bij de laatste grote toernooien aanwezig was en waarom er in de Europese clubtoernooien nauwelijks werd gepresteerd.
Dat geldt voor kunstgras, maar ook voor al die andere hier aangegeven "oorzaken".
Niet alle teamsporten lopen terug.
In het voetbal is er een toename van het dames- en meisjes voetbal.