De piramide

De piramide

• Totaal aantal stemmers
    17

noordooster

Well-known member
Ze hebben niet allemaal zulke oogkleppen op als jij.

Wat ben je weer complimenteus, kerel. Gezond verstand is het.
Overigens was de opmerking natuurlijk met een knipoog bedoeld, maar dat zal de goede verstaander begrijpen. Ik ken zo langzamerhand de idee?n en standpunten ( die overigens soms in de loop der tijd wel iets naar de goede kant opschuiven )
Over oogkleppen gesproken, ik zag eerder dit seizoen, zelfs op een doordeweekse avond en op een bijveld , Staphorst - HSC '21 met oa columnist Rene Waning als supporter.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Wel altijd goed voor nieuw leesvoer, die onderzoekjes. En de kaartenklassementen vind ik altijd wel interessant. In de tweede divisie worden veel meer kaarten getrokken dan in de derde divisie.

JMD

Well-known member
Die moeten ook hoog nodig een lesje krijgen in het verschil tussen correlatie en causaliteit.
Ze zijn van harte welkom in mijn wiskundeles ergens in mei als ik dat aan 4Havo ga uitleggen... :)

Overigens: er staat in het artikel dat 2e divisieploegen niks betaald krijgen als ze live op FOX zijn. Dat vind ik wel vreemd, zeker omdat FOX wel een verplichte tijd oplegt (15.30). Of krijgt de thuisclub wel betaald?

de waan

Well-known member
Daarom krijgen ze ook geen geld. Van die 6000 mensen die naar zo'n potje kijken kan bij Fox de kachel niet branden natuurlijk.

JMD

Well-known member
Daarom krijgen ze ook geen geld. Van die 6000 mensen die naar zo'n potje kijken kan bij Fox de kachel niet branden natuurlijk.

Maar dan snap ik niet
1) waarom FOX dit uitzendt
2) waarom de clubs dan wel bereid zijn hun duel naar 15.30 te verplaatsen omdat FOX dat uitzendt

de waan

Well-known member
Maar dan snap ik niet
1) waarom FOX dit uitzendt
2) waarom de clubs dan wel bereid zijn hun duel naar 15.30 te verplaatsen omdat FOX dat uitzendt
1. Geen idee
2. Voor die clubs is het toch wel iets bijzonders. En een mooi visitekaartje naar sponsoren en zo.

Deathprod

Well-known member
Het heeft ook weinig zin om het totaal aantal toeschouwers van de competitie's met elkaar te gaan vergelijken. Je moet dat gewoon per club doen om een beter beeld te krijgen. In de Eredivisie zijn nu gemiddeld ook 1000 man minder in de stadions, maar dat komt voornamelijk omdat Twente is gedegradeerd.

Bovenaan