Batigoal
Well-known member
Hij begon hiermee:
Ja en vervolgens heeft hij het erover dat het verschil tussen Ajax en PSV groot gaat worden omdat Ajax nu meer geld te besteden heeft. Daar reageer ik op want ik verwacht dat het wel mee gaat vallen.
Hij begon hiermee:
Ik denk overigens wel dat de aantrekkingskracht van Ajax is gestegen. Dus ik verwacht wel dat dat helpt op de transfermarkt.
Ajax heeft het plafond lost gelaten en binnen nu en 2 jaar is Ajax een lichtjaar bij de rest vandaan. Ajax kan de goede spelers nu ook nog een jaar langer houden in de oude situatie was een Nico en Onana dit jaar de deur uit gelopen nu blijven ze nog een jaar.
Ja ok maar of dit nu 1 op 1 gaat betekenen dat we dus ook automatisch kampioen gaan worden de komende 5 jaar geloof ik dus niet.
Ja ok maar of dit nu 1 op 1 gaat betekenen dat we dus ook automatisch kampioen gaan worden de komende 5 jaar geloof ik dus niet.
'Engeland en Duitsland zien niets in revolutionair CL-plan'
De Bundesliga en Premier League zien volgens Reinhard Rauball, de chef van de Duitse voetballiga (DFL), helemaal niets in een 'gesloten' Champions League, die volgens kwade tongen een laatste stap is naar een Super League.
https://www.vi.nl/nieuws/engeland-en-duitsland-zien-niets-in-revolutionair-cl-plan
https://www.bbc.com/sport/football/49641315
Het plan voor 2024 en verder lijkt voorlopig gesneuveld. Men zou wel iets willen doen aan wat Ajax had, 1/2 finale spelen en dan niet geplaatst zijn. Dus extra plaatsen inruimen, die dan ten koste zouden gaan van de nummers 4 van de grote landen. Maar goed, dat is schijnpolitiek natuurlijk, want hoe vaak haalt een ploeg de 1/2 finale van een ander land dan de toplanden?
Zal dus niet veel veranderen.
Met die nieuwe plannen had je op termijn nog meer clubs uit de grote 4 landen bij de laatste 32 gehad. 4 is meer dan genoeg.
Ja, zowel EL als "EL2" zullen op donderdag gespeeld gaan worden.Ben ook benieuwd hoe dat kleine EL-toernooi gaat uitpakken (en wanneer ze dat gaan spelen, ook op donderdag?)
Ja, zowel EL als "EL2" zullen op donderdag gespeeld gaan worden.