gevegt is jarig

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ik ben (gelukkig maar) maar 1 mannetje hoor.

En Ska-P moet niet zeuren, het is niet onze schuld dat zijn wiet op is.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Op de dag van de klassieker het met De Wolf eens zijn, rare dag, nu al.

Niemand jarig vandaag?
 

De Groene Scout

Well-known member
Heb jij thuis een kalender hangen met al onze verjaardagen erop?

Laat ik het anders vragen: waar heb jij de kalender hangen met al onze verjaardagen erop?

Haha, nee heb ik niet. Als leden netjes hun verjaardag of geboortedatum hebben ingevuld bij de aanmelding, dan zie je ze gewoon verschijnen op de index-pagina.
IHH heeft dat overigens niet gedaan, maar doordat gevegt zich het afvroeg heb ik even terug gekeken in oude topics en bleek hij inderdaad afgelopen zaterdag jarig te zijn geweest.
 
Bovenaan