Speelronde 6

Naar welke wedstrijd zou je als neutrale kijker het liefst gaan?

  • Ajax-Heerenveen

  • Cambuur-Grunn

  • PSV-RKC

  • Feyenoord-Sparta

  • Excelsior-Emmen

  • Volendam-Eagles

  • NEC-Fortuna

  • AZ-Twente

  • Utreg-Vitas


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Complimenten voor Misidjan, die duidelijk de boodschap van vorige week begrepen heeft en Twente redt met een uitstekende verdedigende actie in zijn eigen zestien.
 

JMD

Well-known member
Voorts heeft zowel het arbitrale kwartet en RKC een fout gemaakt. Ze hebben 4x gewisseld op 4 momenten in de 2de helft. Tenzij er sprake is van een witte wissel mag dit niet. Als dit niet het geval is, dan hoop ik dat zowel het arbitrale kwartet en RKC worden aangesproken en eventuele consequenties moeten aanvaarden
Was een 'witte wissel' voor die hoofdblessure van die speler van RKC die in de eigen 16 bleef liggen (toen Obispo op hem viel).
 

stc

Well-known member
Als je te laat voor de bal bent en nog lager kopt dan de vliegtuigen op een vorige 11 september neem je zelf dat risico geraakt te worden.
Zo laag kopte Simons niet.

Ik vind RKC-ianen helaas slechte verliezers...

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Jahanbakhsh en Idrissi deze keer. Waarom geen paixão en Gimenez...

Waarom geen Wålemark en Jahanbaksh. Dat zijn in principe de twee die de beste indruk maken. Sluit niet uit dat Slot gewoon wil rouleren.

EDIT: Dilrosun op tien. Dan oogt het meer dat Wålemark is geslachtofferd. Al hoewel het nog steeds sparen kan zijn.

Lopez linksback. Op die positie hebben we dan dit seizoen Rasmussen, Pedersen, Hartman, Hancko, Bjørkan, nogmaals Hartman en nu Lopez. Komt de vastigheid ook niet echt ten goede.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Tegenstander raken zonder de bal te spelen is een overtreding, dus Simons had een vrije trap tegen moeten krijgen. Als hij met zijn voet de voet van Mulder had geraakt was het ook een overtreding van hem geweest. Zou niet moeten uitmaken met welk lichaamsdeel Simons te laat is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom geen Wålemark en Jahanbaksh. Dat zijn in principe de twee die de beste indruk maken. Sluit niet uit dat Slot gewoon wil rouleren.
Om de drie dagen met de intensiteit spelen die Slot van zijn buitenspelers verlangt, is wellicht nog wat teveel gevraagd voor Walemark. Verder verdient Jahanbakhsh inderdaad wel een basisplaats na zijn goede invalbeurten en speelt Dilrosun op 10. Best een logische opstelling dus.

@Miramar: Omdat Danilo 5 goals in 5 competitiewedstrijden heeft gemaakt, dus geen reden om hem te wisselen. En Paixao spreekt nog niet eens Engels, die heeft gewoon een half jaar aanpassingstijd nodig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zolang Danilo zijn goals blijft maken en zijn arbeid blijft leveren, dan blijft hij basisspeler. Dessers nam het stokje ook pas over toen Linssen stopte met scoren.

EDIT: Bullaude op de bank. Tot dusver geeft Slot de aankopen snel speeltijd, dus wie weet krijgen we die ook te zien.

Paixao verwacht ik overigens voor de winterstop wel regelmatig met invalbeurten. Tegen Lazio bracht hij toch wat extra’s. Echt de basis sluit ik mij bij Jamel aan.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Als je geen PSV bril op hebt en de beelden een paar keer ziet dan ga ik er vanuit dat 95% van de mensen er geen penalty voor geeft.

Maar ik begrijp ook wel dat hij gegeven wordt en dat de VAR niet ingrijpt. Was er geen strafschop gegeven dan had de VAR ook geen reden gehad om in te grijpen.

PSV heeft gewoon een klein mazzeltje gehad.
 

JFK

Well-known member
Complimenten voor Misidjan, die duidelijk de boodschap van vorige week begrepen heeft en Twente redt met een uitstekende verdedigende actie in zijn eigen zestien.
Ik vond onze Algerijnse vriend weer goed spelen.
 
Bovenaan