Speelronde 6

Naar welke wedstrijd zou je als neutrale kijker het liefst gaan?

  • Ajax-Heerenveen

  • Cambuur-Grunn

  • PSV-RKC

  • Feyenoord-Sparta

  • Excelsior-Emmen

  • Volendam-Eagles

  • NEC-Fortuna

  • AZ-Twente

  • Utreg-Vitas


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat was een hele fraaie goal. Gimenez maakt toch wel grote indruk tot nu toe.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Wat een deceptie zeg, Cambuur was echt dramatisch slecht (en nu in 5 vd 6 wedstrijden niet gescoord), de vorige wedstrijden misten ze veel kansen, maar vandaag creëren ze ook niks. Waarom Utrecht Hoedemakers wilde kopen begrijp ik okk niet, weer heel veel onnodig en dom balverlies. Uldrikis kan ook niks, de hele ploeg speelde alsof ze een hele strip valium naar binnen had gewerkt. Groningen wint dan ook verdiend, speelden ook niet best, maar in ieder geval beter dan Cambuur.

En dan heb je ook nog de afvaardiging van de josti-drumband in het uitvak, allemaal van die halve zolen die de halve wedstrijd met de rug naar het veld staan, hele godganse wedstrijd hetzelfde domme deuntje zingen en maar springen.

En dan heb je ook nog die irritante Higler als scheidsrechter. Wadden klot’nmiddag.🤬
 

JMD

Well-known member
De top 5 heeft een gaatje naar plek 6, Heerenveen. Komende week de nummer 4 tegen 1, 3 tegen 2 en 6 tegen 5...
 

erka

Well-known member
Wat een deceptie zeg, Cambuur was echt dramatisch slecht (en nu in 5 vd 6 wedstrijden niet gescoord), de vorige wedstrijden misten ze veel kansen, maar vandaag creëren ze ook niks. Waarom Utrecht Hoedemakers wilde kopen begrijp ik okk niet, weer heel veel onnodig en dom balverlies. Uldrikis kan ook niks, de hele ploeg speelde alsof ze een hele strip valium naar binnen had gewerkt. Groningen wint dan ook verdiend, speelden ook niet best, maar in ieder geval beter dan Cambuur.

En dan heb je ook nog de afvaardiging van de josti-drumband in het uitvak, allemaal van die halve zolen die de halve wedstrijd met de rug naar het veld staan, hele godganse wedstrijd hetzelfde domme deuntje zingen en maar springen.

En dan heb je ook nog die irritante Higler als scheidsrechter. Wadden klot’nmiddag.🤬

Net even lekker bratwurst gehad!
 

Jef400

Well-known member
De Kuip ook weer overleefd. Ik hoorde medesupporters al over kansen. Ik zag de bui al hangen en ik heb niet eens gekeken. Ik had er voor de wedstrijd al geen enkel vertrouwen in.
 

erka

Well-known member
Heb trouwens alleen de samenvatting gezien, wat ik daarvan zag is dat Pepi balvaster lijkt en een wat hogere handelingssnelheid heeft dan de andere spelers. Weet niet of hij veel gaat scoren, denk het niet, maar hopelijk wel wat intelligentere aanvallen zoals bij die 0-1. Ik begreep van een kennis dat Ngonge Suslov meezoog in negativiteit en wangedrag. Dus wellicht dat het zonder Ngonge en met Pepi beter gaat met Suslov, je weet het niet. Hoop het wel want hij kan best wel wat.
Verder niet te veel waarde aan deze winst hechten, volgende week vast weer drama. Veel te veel zwakke plekken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fijne overwinning voor Feyenoord. Was wel benieuwd naar de reactie na de deceptie van afgelopen donderdag. En die was erg goed. Feyenoord was vanaf de eerste minuut superscherp en liet gelijk blijken dat er voor Sparta niets te halen viel. Dilrosun deed het erg goed op '10'. Was veel in beweging en zowel aanvallend als verdedigend belangrijk. Lopez op linksback maakte ook een prima eerste indruk. Fysiek sterke back en ook niet slecht aan de bal. Ben zeer benieuwd hoe hij het gaat doen tegen sterkere tegenstanders.

Het meest intrigerende tot nu toe vind ik Santiago Gimenez. Als spits heb je sowieso druk, want jij moet voor de goals zorgen. Maar als je ziet wat voor een complete gekte er rond zijn persoon is in Mexico, dat is vrij absurd. Kortom, je zou verwachten dat een jongen van net 21 wel even wat tijd nodig heeft om zich te settelen. En ik was op basis van de wedstrijden die ik van hem gezien heb toen hij nog in Mexico speelde (ja, ik heb in de zomer wat wedstrijden (terug) gekeken van Cruz Azul) ook verre van overtuigd. Fysiek sterk, ja. Goed in de lucht ook. Eenmaal op snelheid niet langzaam. Maar zag ook veel ballen van zijn voet stuiteren. Hij oogde ook wat lui. En ik vond hem daar niet echt de uitstraling van een killer hebben. Dat wezen zijn cijfers ook uit, nooit echt exceptioneel veel goals gemaakt. Maar goed, hij heeft nu zo'n 120 minuten in het Feyenoordshirt gespeeld en al vier goals gemaakt. En vooral ook de manier waarop hij ze maakt, vol overtuiging. Bijzondere jongen, die geen druk lijkt te kennen. Ik ben echt heel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.
 
Bovenaan