Speelronde 6

Naar welke wedstrijd zou je als neutrale kijker het liefst gaan?

  • Ajax-Heerenveen

  • Cambuur-Grunn

  • PSV-RKC

  • Feyenoord-Sparta

  • Excelsior-Emmen

  • Volendam-Eagles

  • NEC-Fortuna

  • AZ-Twente

  • Utreg-Vitas


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is zelfs niet eens nodig. Het schijnt zo te zijn dat de acht puntjes gewoon uit eigen beweging even de beelden erbij kan pakken. Het is toch volstrekt krankzinnig dat hij daar geen gebruik van maakt, nu niet en vorig jaar bij Feyenoord - PSV.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Dat is zelfs niet eens nodig. Het schijnt zo te zijn dat de acht puntjes gewoon uit eigen beweging even de beelden erbij kan pakken. Het is toch volstrekt krankzinnig dat hij daar geen gebruik van maakt, nu niet en vorig jaar bij Feyenoord - PSV.
Is dat zo? Kan dat? Kan me niet herinneren dat ik een scheids dat heb zien doen. Zou voor zo'n situatie idd gewoon moeten. Gewoon even checken of klopt wat je dacht gezien te hebben.

En ja, tuurlijk eist elke aanvallende partij altijd wel en elke verdedigende partij altijd geen penalty, maar dat is altijd zo. Ik heb weinig pingels gegeven zien worden dat de verdedigende partij niet protesteerde.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso blijft het lastig. Bij Excelsior werd een goal afgekeurd doordat de grensrechter had gevlagd voor buitenspel. Bij iedere goal wordt sowieso buitenspel gecheckt. Nu kon men niet zien of het wel of geen buitenspel is en normaal gesproken behoort dan het voordeel te zijn voor de aanvallende partij. Alleen nu heeft de grensrechter gevlagd en verschuift het voordeel naar de verdedigende partij. Vind ik ook een vreemde situatie.
 

Fregge

Well-known member
Nee hoor. Als er geen uitsluitsel gegeven kan worden door de VAR, geldt de beslissing op het veld. Dat was met die uitbal bij PSV - Ajax vorig jaar ook zo.
 

Hankie

Well-known member
Nee hoor. Als er geen uitsluitsel gegeven kan worden door de VAR, geldt de beslissing op het veld. Dat was met die uitbal bij PSV - Ajax vorig jaar ook zo.

Die bal die niet uit was bedoel je toch?

Mijn mening (niet dat die er toe doet) over de strafschop is dat het geen strafschop was. Het been is hoog, maar raakt eerst de bal en daarna bij de beweging naar beneden Simons die dus onder de voet komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Simons zijn kopstoot richting de voet was eerste gele kaart en het toneelstuk daarna de tweede gele kaart.

Die Vaessen overigens ook niet helemaal goed. Ik zag dat die eerder in de wedstrijd in het voorbij gaan nog probeerde een elleboog in de rug van Gakpo te planten. Wat bezielt je met de VAR?
 

Fregge

Well-known member
Ja maar die vonden dat Mauro Jr die de bal ving in de Kuip geen hands maakte. Weet niet of we die nou heel erg serieus moeten nemen
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Die Vaessen overigens ook niet helemaal goed. Ik zag dat die eerder in de wedstrijd in het voorbij gaan nog probeerde een elleboog in de rug van Gakpo te planten. Wat bezielt je met de VAR?
En in die actie kwam hij met de bal in de hand buiten de 16... Daar was 100% zeker dat de bal over de lijn was... :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja maar die vonden dat Mauro Jr die de bal ving in de Kuip geen hands maakte. Weet niet of we die nou heel erg serieus moeten nemen

Of daarop de zes seconden regel van toepassing zou zijn. Inderdaad erg vreemde lui.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Eerst maar eens afwachten hoe erg het is, misschien valt het mee.

Wie er ook flink naast zat😁
Lokwinske!

minst leuke wedstrijd van het jaar maar weer gehad en alle vinkjes kunnen weer gezet worden.
- kansloze pot
- minimaal 4 tegengoals
- veel te veel ontzag
- zelf een grote kans missen
- amper over middenlijn komen
- scheidsrechter die ons benadeelt in de ArenA.

En ik was nog vergeten te vertellen dat het zonder Sarr 5-0 zou worden.
 
Bovenaan