Is dat zo? Kan dat? Kan me niet herinneren dat ik een scheids dat heb zien doen. Zou voor zo'n situatie idd gewoon moeten. Gewoon even checken of klopt wat je dacht gezien te hebben.Dat is zelfs niet eens nodig. Het schijnt zo te zijn dat de acht puntjes gewoon uit eigen beweging even de beelden erbij kan pakken. Het is toch volstrekt krankzinnig dat hij daar geen gebruik van maakt, nu niet en vorig jaar bij Feyenoord - PSV.
Nee hoor. Als er geen uitsluitsel gegeven kan worden door de VAR, geldt de beslissing op het veld. Dat was met die uitbal bij PSV - Ajax vorig jaar ook zo.
Weten we nooit. Want we hebben geen definitief bewijsDie bal die niet uit was bedoel je toch?
Weten we nooit. Want we hebben geen definitief bewijs
Hoho, deze PSVer niet...Nou ja, de PSV’ers waren er toch vrij zeker van.
En in die actie kwam hij met de bal in de hand buiten de 16... Daar was 100% zeker dat de bal over de lijn was...Die Vaessen overigens ook niet helemaal goed. Ik zag dat die eerder in de wedstrijd in het voorbij gaan nog probeerde een elleboog in de rug van Gakpo te planten. Wat bezielt je met de VAR?
Hoho, deze PSVer niet...
Ik ben als wiskundige bekend met het fenomeen perspectief...
En in die actie kwam hij met de bal in de hand buiten de 16... Daar was 100% zeker dat de bal over de lijn was...
Ja maar die vonden dat Mauro Jr die de bal ving in de Kuip geen hands maakte. Weet niet of we die nou heel erg serieus moeten nemen
Wisten we toch al, aangezien gevegt PSV-er isOf daarop de zes seconden regel van toepassing zou zijn. Inderdaad erg vreemde lui.
Hoeveel kost een scherm aan de muur?Klopt. Maar daar moet je dan ook wel ruimte voor hebben om dat te doen.
Lokwinske!Eerst maar eens afwachten hoe erg het is, misschien valt het mee.
Wie er ook flink naast zat😁