Speelronde 6

Naar welke wedstrijd zou je als neutrale kijker het liefst gaan?

  • Ajax-Heerenveen

  • Cambuur-Grunn

  • PSV-RKC

  • Feyenoord-Sparta

  • Excelsior-Emmen

  • Volendam-Eagles

  • NEC-Fortuna

  • AZ-Twente

  • Utreg-Vitas


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
7 minuten blessuretijd? Waarvoor dan?
Serieus dat je je dat afvraagt? Dat je vraagtekens zet bij die pingel, ok, maar RKC begon in minuut 46 al met tijdrekken, spel lag nog stil wegens blessure Vaessen en die rkc verdediger plus nog een hoop wissels. Dus die zeven minuten klopt echt wel.

Die teze deed btw echt een debiele actie bij die penalty. De vechtpartij kwam door zijn idiote actie naar Vaessen toe. Had ook wel minstens geel verdiend.
 

JMD

Well-known member
Vraag je je wel weer af waarom we nog een VAR hebben als wat Jamel beschrijft het geval is.
De var mag alleen clear and obvious errors verbeteren en dat was dit niet. Categorie 'je kan hem geven'.. typisch geval van de pingels die PSV Ajax en Feyenoord in eigen stadion wel krijgen en de rest niet
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De var mag alleen clear and obvious errors verbeteren en dat was dit niet. Categorie 'je kan hem geven'.. typisch geval van de pingels die PSV Ajax en Feyenoord in eigen stadion wel krijgen en de rest niet
Het was nooit in de verste verte geen pingel, JMD. Echt een schandalige beslissing.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het was nooit in de verste verte geen pingel, JMD. Echt een schandalige beslissing.

Kennelijk hoeft hij enkel de speler ergens geraakt te hebben. Echt compleet waanzinnig.

Kostbare punten in de strijd om plaats twee.
 

erka

Well-known member
Het was nooit in de verste verte geen pingel, JMD. Echt een schandalige beslissing.

Ajax hoeft niet meer geholpen te worden door onze Respectabele Vriend Met De Acht Püntjes (want Ajax is uit zichzelf veel te goed), dus dan maar PSV. Je moet toch ergens je gokverslaving van betalen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding

Hier. Echt gadver de gadverdamme joh. Hoe is dit een strafschop? We hebben voor dit soort momenten de VAR. Ook al is het vlak voor tijd, je móét even de tijd nemen om dit rustig terug te kijken. Simons wordt amper geraakt en dat blijkt ook wel uit hoe snel hij opsprong toen Vaessen verhaal kwam halen. Toen had Simons opeens geen pijn meer. Die verdediger gaat vol voor de bal, heeft zijn been daar ook al hangen en schiet de bal ook nog weg. Ik kan hier echt heel kwaad om worden. Ben ik trouwens ook.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dit is een regelrechte schande inderdaad. Waarom wordt achtpuntjes nog op wedstrijden van PSV gezet als hij schijnbaar aan het wachten was op een cadeautje uit te delen.
 

JMD

Well-known member
Dit is een regelrechte schande inderdaad. Waarom wordt achtpuntjes nog op wedstrijden van PSV gezet als hij schijnbaar aan het wachten was op een cadeautje uit te delen.
Dan mag je blij zijn dat hij niet op PSV - Feyenoord staat... ;)
 

Maasveld

Well-known member

Hier. Echt gadver de gadverdamme joh. Hoe is dit een strafschop? We hebben voor dit soort momenten de VAR. Ook al is het vlak voor tijd, je móét even de tijd nemen om dit rustig terug te kijken. Simons wordt amper geraakt en dat blijkt ook wel uit hoe snel hij opsprong toen Vaessen verhaal kwam halen. Toen had Simons opeens geen pijn meer. Die verdediger gaat vol voor de bal, heeft zijn been daar ook al hangen en schiet de bal ook nog weg. Ik kan hier echt heel kwaad om worden. Ben ik trouwens ook.
Helder, terechte pingel.
 

stc

Well-known member
Terechte strafschop. Wie dat niet zag is blind. Die keeper had al eerder geel moeten hebben. Hopelijk wordt hij een keer met rood van het veld gestuurd voor tijdrekken.
Daarnaast is Gozubuyuk een slechte scheidsrechter.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan