Speelronde 6

Naar welke wedstrijd zou je als neutrale kijker het liefst gaan?

  • Ajax-Heerenveen

  • Cambuur-Grunn

  • PSV-RKC

  • Feyenoord-Sparta

  • Excelsior-Emmen

  • Volendam-Eagles

  • NEC-Fortuna

  • AZ-Twente

  • Utreg-Vitas


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bijlow heb ik meer blunders (fouten) zien maken dan Noppert
Dat is ook niet zo heel raar he, als je constateert dat Bijlow bijna 100 officiële wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld en Noppert 24.

OT: Utrecht - Vitesse is echt een hele matige pot. Van Vitesse kunnen we niet zo heel veel meer verwachten met hun matige selectie. Maar bij Utrecht heeft Fraser zo langzamerhand echt een probleem. Die gaat op deze manier de kerst niet halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Komt wel weer elders aan de bak Fräser, maar je wordt als supporter zelden vermaakt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Komt wel weer elders aan de bak Fräser, maar je wordt als supporter zelden vermaakt.
Ik heb (uiteraard zou ik haast willen zeggen) een groot zwak voor de mens Fraser. Maar ik hoop echt dat hij nooit trainer bij Feyenoord wordt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb (uiteraard zou ik haast willen zeggen) een groot zwak voor de mens Fraser. Maar ik hoop echt dat hij nooit trainer bij Feyenoord wordt.

Je zag gisteren zelf dat Slotbal zelfs de Onder 15 heeft bereikt. Dat was zeker de eerste helft genieten. Zou eeuwig zonde zijn om dan de lijn Slot niet door te zetten en weer terug te gaan naar de lijn ekte Feyenoorders.

Ik geloof dat Fräser zelf ook inziet dat PSV meer bij hem past. Alleen als je dan zo bij FC Utrecht presteert, dan kan je eerder weer omlaag gaan kijken.
 

André

Well-known member
Dat is ook niet zo heel raar he, als je constateert dat Bijlow bijna 100 officiële wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld en Noppert 24.

OT: Utrecht - Vitesse is echt een hele matige pot. Van Vitesse kunnen we niet zo heel veel meer verwachten met hun matige selectie. Maar bij Utrecht heeft Fraser zo langzamerhand echt een probleem. Die gaat op deze manier de kerst niet halen.

Ik heb het over dit seizoen
 

André

Well-known member
Ik verwacht dat RKC zijn huiswerk goed gedaan heeft. Hebben een goed team en hebben pas 1x verloren. Gezien het veldspel en de kwaliteiten van PSV maakt RKC zeker kans (99%) om te gaan winnen in het Philips stadion.
En wel 5 spelers selecteren in de psv optimist
 

Batigoal

Well-known member
Fraser was ook zo ontzettend matig bij Sparta. Kreeg op basis van dat ene goede seizoen veel krediet, maar is vorig jaar door de media veel te lang verdedigd terwijl hij het zelf niet zo best deed. Steijn heeft dat de laatste paar wedstrijden wel bewezen.

Nu heeft Utrecht echt wel het materiaal voor linkerrijtje/subtop, maar presteert hij weer matig.
 

Jef400

Well-known member
Twee goede seizoenen. Promoveren verbloemt ook een matig (69 punten 19-12-7) KKD-seizoen
 
Bovenaan