Pascallovic
Well-known member
Niet elke keeper mist elk seizoen minstens 1/3 van de wedstrijden vanwege blessures.Het is geen Bijlow he.
Niet elke keeper mist elk seizoen minstens 1/3 van de wedstrijden vanwege blessures.Het is geen Bijlow he.
Dat is ook niet zo heel raar he, als je constateert dat Bijlow bijna 100 officiële wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld en Noppert 24.Bijlow heb ik meer blunders (fouten) zien maken dan Noppert
Ik heb (uiteraard zou ik haast willen zeggen) een groot zwak voor de mens Fraser. Maar ik hoop echt dat hij nooit trainer bij Feyenoord wordt.Komt wel weer elders aan de bak Fräser, maar je wordt als supporter zelden vermaakt.
Ik heb (uiteraard zou ik haast willen zeggen) een groot zwak voor de mens Fraser. Maar ik hoop echt dat hij nooit trainer bij Feyenoord wordt.
Dat is ook niet zo heel raar he, als je constateert dat Bijlow bijna 100 officiële wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld en Noppert 24.
OT: Utrecht - Vitesse is echt een hele matige pot. Van Vitesse kunnen we niet zo heel veel meer verwachten met hun matige selectie. Maar bij Utrecht heeft Fraser zo langzamerhand echt een probleem. Die gaat op deze manier de kerst niet halen.
Ik heb het over dit seizoen
En wel 5 spelers selecteren in de psv optimistIk verwacht dat RKC zijn huiswerk goed gedaan heeft. Hebben een goed team en hebben pas 1x verloren. Gezien het veldspel en de kwaliteiten van PSV maakt RKC zeker kans (99%) om te gaan winnen in het Philips stadion.
Dankje!Gefeliciteerd FC Vuurwerk en Racisme.
Het valt mee.Oei, daar lijkt Obisbo zijn neus te breken op het achterhoofd van Lobete.