Ik ook... Naäper...Ik heb 7-2 in de Eredivisiekenner. Zou op dit tempo zomaar kunnen gebeuren.
Ja je zou bijna zeggen dat het geen toeval kan zijn. Zeker nadat Abu er in dit topic al een opmerking over had gemaakt in dit topic en ik mijn voorspellingen pas daarna heb ingevuld.Ik ook... Naäper...
Haha, 2 tegentreffers voor Ajax.😄En 2-0.
Abu mag zijn Guus Til-avatar alvast gaan zoeken...
Ik zat er toch dichterbij dan jouw 'zou zo maar 0-0 kunnen worden tussen 2 CL-duels door' voorspelling... Terwijl, kijk naar de historie, nu al de 9e keer op rij dat Ajax er minimaal 4 maakt thuis tegen Heerenveen... En als we de dissident (1-1) van 2012-2013 even vergeten is het sinds 2008/2009 nu 13x Ajax - Heerenveen geweest in de competitie, en heeft Ajax 57x gescoord!Heerenveen heeft dit seizoen 1 tegentreffer en heeft onder v Wonderen defensiewf heel goed staan, dan lijkt 7-2 me echt bizar onwaarschijnlijk. 6-1 ook.
Neemt niet weg dat ik hoop dat je gelijk krijgt. Maar hier ga je geen 3punter mee scoren bij de satékroketten.
Eerst maar eens afwachten hoe erg het is, misschien valt het mee.Ah shit, verlies je Bassey nog aan een blessure. Dat is niet best voor aankomende dinsdag.
Sarr op Blind zetten, dan wordt het gewoon 0-5.
Ik had gewoon de weddenschap op 5 goals verschil moeten zetten...Ja klopt, maar ik had van Wonderen vorig seizoen bij de Eagles en de stabiele defensie in mijn achterhoofd, blij dat ik er volledig naast zit en toch geen Til avatar hoef.😁