Speelronde 6

Naar welke wedstrijd zou je als neutrale kijker het liefst gaan?

  • Ajax-Heerenveen

  • Cambuur-Grunn

  • PSV-RKC

  • Feyenoord-Sparta

  • Excelsior-Emmen

  • Volendam-Eagles

  • NEC-Fortuna

  • AZ-Twente

  • Utreg-Vitas


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
En oh ja, JMD.... Ik ben benieuwd waarom je dit verwacht:

Als jij gelijk krijgt neem ik een maand lang een Guus Til avatar.
De kans dat het 7-2 wordt is natuurlijk niet groot, deze weddenschap is niet heel spannend…

En waarom 7-2? Ach, 6-1 had ook gekund, maar vond 7-2 wel leuk staan, was volgens mij ooit een uitslag in de beker tussen deze twee ploegen in het oude olympisch, 1994 ofzo…
Ajax heeft een sterke aanval, Heerenveen ook, en je krijgt tegen Ajax altijd kansen…
 

JMD

Well-known member
Bijna maar toch volledig mis. 6-2 in de Kuip, 1993.
Ik hou wel van 6-2 overigens.
Ja, dat was de finale. Maar een of twee jaar later speelden ze weer in de beker tegen elkaar. Duel werd in het olympisch gespeeld ipv de meer omdat er veel Friese supporters verwacht werden, wat ook gebeurde. En Ajax en Heerenveen maakten er een heerlijk duel van
 

Abubakari

Well-known member
De kans dat het 7-2 wordt is natuurlijk niet groot, deze weddenschap is niet heel spannend…

En waarom 7-2? Ach, 6-1 had ook gekund, maar vond 7-2 wel leuk staan, was volgens mij ooit een uitslag in de beker tussen deze twee ploegen in het oude olympisch, 1994 ofzo…
Ajax heeft een sterke aanval, Heerenveen ook, en je krijgt tegen Ajax altijd kansen…
Heerenveen heeft dit seizoen 1 tegentreffer en heeft onder v Wonderen defensiewf heel goed staan, dan lijkt 7-2 me echt bizar onwaarschijnlijk. 6-1 ook.
Neemt niet weg dat ik hoop dat je gelijk krijgt. Maar hier ga je geen 3punter mee scoren bij de satékroketten.

En qua weddenschap, ik wil ook echt geen Guus Til avatar.:cautious:
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Makanaky

Well-known member
Turbo Tony, mooi trio op de Meerdijk met Jan de Jonge en Antti Sumiala als kompanen in de voorhoede
 

Max

Administrator
Forumleiding
In die tijd keek ik nog regelmatig de samenvattingen van de eerste divisie. Michel van Oostrum de Emmen speler.
 

Bernardo

Well-known member
Stadion uitverkocht, helaas wel weer zondagmiddag. Gas geven!

Komende 2 potjes wel interessant voor de interlandperiode, kunnen wij na deze 2 potjes omhoog kijken of moeten we naar beneden kijken. Ik ben benieuwd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stadion uitverkocht, helaas wel weer zondagmiddag. Gas geven!

Komende 2 potjes wel interessant voor de interlandperiode, kunnen wij na deze 2 potjes omhoog kijken of moeten we naar beneden kijken. Ik ben benieuwd.

Ajax kan al jarenlang enkel naar beneden kijken, legt ze geen windeieren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ah, onder Verbeek. Met Yildirim en Selakovic als doelpuntenmakers geloof ik.

Laatste keer dat ik er was, werd het 5-2, met 2 goals van Te Vrede en een uitblinkende Fischer aan de kant van Ajax.

Sla nu maar even over.
 

De Wolf

Well-known member
Als er dan toch veel goals moeten vallen zou een herhaling van 1950 ook wel leuk zijn.
 
Bovenaan