Bergwijn op Van Beek zetten, wordt het 8-5.Iets soortgelijks zei je de vorige keer ook. Hoeveel werd het toen?
Bergwijn op Van Beek zetten, wordt het 8-5.
Ieder 4.Wie maakt dan de goals?
De kans dat het 7-2 wordt is natuurlijk niet groot, deze weddenschap is niet heel spannend…En oh ja, JMD.... Ik ben benieuwd waarom je dit verwacht:
Als jij gelijk krijgt neem ik een maand lang een Guus Til avatar.
Ja, dat was de finale. Maar een of twee jaar later speelden ze weer in de beker tegen elkaar. Duel werd in het olympisch gespeeld ipv de meer omdat er veel Friese supporters verwacht werden, wat ook gebeurde. En Ajax en Heerenveen maakten er een heerlijk duel vanBijna maar toch volledig mis. 6-2 in de Kuip, 1993.
Ik hou wel van 6-2 overigens.
Heerenveen heeft dit seizoen 1 tegentreffer en heeft onder v Wonderen defensiewf heel goed staan, dan lijkt 7-2 me echt bizar onwaarschijnlijk. 6-1 ook.De kans dat het 7-2 wordt is natuurlijk niet groot, deze weddenschap is niet heel spannend…
En waarom 7-2? Ach, 6-1 had ook gekund, maar vond 7-2 wel leuk staan, was volgens mij ooit een uitslag in de beker tussen deze twee ploegen in het oude olympisch, 1994 ofzo…
Ajax heeft een sterke aanval, Heerenveen ook, en je krijgt tegen Ajax altijd kansen…
8-3 met 3x Tony Alberda voor Heerenveen, die bedoelt JMD.Bijna maar toch volledig mis. 6-2 in de Kuip, 1993.
Ik hou wel van 6-2 overigens.
7-2 werd het een paar jaar later geloof ik.8-3 met 3x Tony Alberda voor Heerenveen, die bedoelt JMD.
Stadion uitverkocht, helaas wel weer zondagmiddag. Gas geven!
Komende 2 potjes wel interessant voor de interlandperiode, kunnen wij na deze 2 potjes omhoog kijken of moeten we naar beneden kijken. Ik ben benieuwd.
Ik ben super objectief en neutraal!Batigoal snapt het ook al niet.
Ik ga trouwens niet naar Excelsior-Emmen.
Ik was bij de eerste zege van Heerenveen in de Arena, had van mij dan weer niet gehoeven. 1-3 werd dat.7-2 werd het een paar jaar later geloof ik.
6-2 ook, daar was ik bij in De Meer.