Speelronde 6

Naar welke wedstrijd zou je als neutrale kijker het liefst gaan?

  • Ajax-Heerenveen

  • Cambuur-Grunn

  • PSV-RKC

  • Feyenoord-Sparta

  • Excelsior-Emmen

  • Volendam-Eagles

  • NEC-Fortuna

  • AZ-Twente

  • Utreg-Vitas


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Batigoal

Well-known member
Op de valreep toch nog een eerste Eredivisie-goal van Mühren in 4 jaar! Volendam heeft de juiste samenstelling nog niet gevonden. Nu Veerman op de bank.
 

Pascallovic

Well-known member
Volendam zou toch ook eens moeten kijken naar de achterhoede. 20 tegentreffers in 6 wedstrijden en zelfs tegen een weinig imponerend Eagles vliegen er weer 3 binnen.
 

Abubakari

Well-known member
Dat is ja deutlich wahr die focus liekt, herr Wormuth?

Tijdens het perspraatje nam Wormuth ook Cambuur onder de loep. ,,Het eerste dat mij te binnenschiet bij Cambuur is dat ik als Duitser nog nooit zo’n goede braadworst heb gegeten als in het Cambuurstadion.
Overigens staat er een vraagteken achter de naam van Verrips (?, daar is het vraagteken al), de enige Groningen speler die naar behoren presteert heeft een zere knie. Een wat minder goeie keeper zou Cambuur wel uitkomen. In vier van de vijf wedstrijden niet gescoord. Maar in die ene dan gelijk 4 (sorry fortuna1987).
 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
Hopelijk wordt Sparta morgen weer eens de club van Rotterdam. Mijn gedachte gaan terug naar 1999/2000 toen een Nourdin Boukhari in minuut 86 de 1-2 en tevens de winnende erin schoot in de Kuip.
(Kop van het Rotterdamsch dagblad was geloof ik: Sparta is DE club van Rotterdam)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hopelijk wordt Sparta morgen weer eens de club van Rotterdam. Mijn gedachte gaan terug naar 1999/2000 toen een Nourdin Boukhari in minuut 86 de 1-2 en tevens de winnende erin schoot in de Kuip.
(Kop van het Rotterdamsch dagblad was geloof ik: Sparta is DE club van Rotterdam)
Hopelijk niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Prachtige minuut stilte voor Piet Schrijvers.
Indrukwekkend inderdaad!

Ook mooi, ik zag Sjaak Swart uiteraard weer op de tribune. Vanochtend om 11u stond hij al op de Toekomst naar de miniklassieker bij de onder 15 te kijken. En op die stream vertelde de commentator dat hij later op de dag zelf ging voetballen met Lucky Ajax. Mooie kerel is dat joh, echt een voetbaldier.
 
Bovenaan