Ik Vertrek

Eresd?g?

Banned
Heb idd geen kinderen maar mocht het eindelijk lukken verwacht ik zeker 500 per maand kwijt te zijn gemiddeld.
 

JMD

Well-known member
En verder is het als ouder ook niet per s? noodzakelijk om mee te betalen aan de studie van het kind, welk niveau dan ook. Het helpt natuurlijk wel, maar hoeft niet.
 

Ska P 187

Well-known member
Ben echt geen €100,- per maand kwijt aan dat beestje van mij, als ik 50 haal dan is het veel.
Gaat dan ook wel mee op vakantie wanneer we dat in Spanje zelf doen en anders een paar tientjes voor een hotelletje.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ten eerste ging het om 3 honden en ten tweede heeft er ook niemand beweerd dat honden duurder zijn dan een kind.
 

Abubakari

Well-known member
Een hond kost altijd minder dan je per maand kwijt bent aan kinderopvang.

Maar net hoe je het oplost. Toen die van ons nog wat jonger waren bleven ze op dinsdag tussen de middag en na schooltijd over bij vriendinnetjes en die vriendinnetjes kwamen op maandag en donderdag bij ons. Kost geen cent en de kinderen vonden het hartstikke leuk.
 

Joost

Well-known member
Maar net hoe je het oplost. Toen die van ons nog wat jonger waren bleven ze op dinsdag tussen de middag en na schooltijd over bij vriendinnetjes en die vriendinnetjes kwamen op maandag en donderdag bij ons. Kost geen cent en de kinderen vonden het hartstikke leuk.
En voor ze de school bezochten?
 

Mario

Well-known member
Waarschijnlijk ook een van de redenen om naar het buitenland te vertrekken, waar het hebben van honden en kinderen schijnbaar goedkoper is dan in Nederland.
 

Marinos

Well-known member
Je kan ook zonder je kinderen naar het buitenland vertrekken en ze niet op de hoogte stellen. Kost het je niks meer :duim:
 
Bovenaan