Ik Vertrek

inhethoekje

Active member
Voor het weer weggaan uit Nederland en in Spanje opgelicht worden door vage Engelsen met een tent die voor geen meter loopt.

Welkom in Spanje, losers!
 

Ska P 187

Well-known member
Ooit zijn de gasten een keer bij mij op kantoor geweest, maar dat was voor een klant. Ik geloof niet dat we de uitzending gehaald hebben. Ging denk ik te goed met ons. Die klanten zijn overigens gescheiden en berooid weer naar Nederland afgedropen haha. Zouden wel even een pensionnetje of wat gaan runnen.
 

Joost

Well-known member
Erg leuk dat de familie Hoek het uiteindelijk toch gered hebben.

Die aflevering was gisteren. Ze gingen totaal naief richting Tsjechie, begaalden veel te veel voor hun boerderij en moesten als laatste redmiddel bij een van hun zoons geld lenen.
 

gevegt

Well-known member
Erg leuk dat de familie Hoek het uiteindelijk toch gered hebben.

Die aflevering was gisteren. Ze gingen totaal naief richting Tsjechie, begaalden veel te veel voor hun boerderij en moesten als laatste redmiddel bij een van hun zoons geld lenen.

Heb je het nu over onze Hoekie?
Zo ja, graag beelden!
 

Joost

Well-known member
Vandaag de terugblik op een van de meest briljante afleveringen. Die met de allereerste naturistencamping in Slowakije. Met die dikke vrouw die in dat zwembad springt en die bejaarde die op het ziekbed van de man komt kijken.

En dan deed zij, een enorm burgerlijke vrouw, in Eindhoven in de lingerie.
 

zwammy

Well-known member
Het begin is al veelbelovend. Die neus van die vrouw, daar zetten ze de tenten mee op.
 

Joost

Well-known member
De vrouw vertelt aan de buurman trots in Slowaaks dat ze twee nieuwe geitjes heeft, blijkt het Slowaakse woord voor borsten hetzelfde als voor geit te zijn. :D
 

Joost

Well-known member
Volgens Ik Vertrek speelt Floortje bij Elinkwijk, maar ze heeft een shirt van Hercules aan. :eek:mg:
 

Batigoal

Well-known member
Wat een irritante wijven trouwens en wat zoek je op die leeftijd in hemelsnaam op het Tsjechische platteland? Het kwam op mij meer over dat ze dit een jaar of 2 willen doen en dan thuis kunnen zeggen wat ze wel niet hebben geflikt in het buitenland.
 

Joost

Well-known member
Ik heb het niet helemaal afgekeken maar begreep uit de reacties op Twitter dat ze er financieel vrij vlot een stuk beter van zijn geworden.
 

Eresd?g?

Banned
Je doet zoiets natuurlijk niet om failliet te gaan. Vond dat de dames t prima aanpakten allemaal. Mooie omgeving ook.
 

Joost

Well-known member
De aflevering van vorige week opende met; "Cora werkt als ZZP'er in de zorg".

Vervolgens komt Cora langsrijden in een Audi Q7.
 
Bovenaan