Ik Vertrek

Batigoal

Well-known member
Er zijn veel herhalingen die worden uitgezonden tegenwoordig, maar het gros daarvan is zo leuk of knullig dat het prima is om die opnieuw te bekijken. Gisteravond ook met een doodsaai stel dat naar Hongarije of all places ging, zelf vrijwel geen flikker deed aan de accommodatie (hij maar hannesen met zijn visvijver), in een oersaaie omgeving zat zonder enige vorm van leuk contact met de lokale bevolking en zichtbare twijfel bij de twee of dit het nou allemaal waard was. Heerlijk om te kijken.
 

Joost

Well-known member
Het mooiste vond ik nog dat hij toch echt niet weg mocht bij de Burgemeester voordat hij de door de Burgemeester zelf gestookte alcohol had geproefd.

De follow-up van het programma is erg goed. Zo staat er na de uitzending van gisteren ook weer een stukje op de site. Het is geen hengelsport en kinderparadijs geworden maar er blijken allerlei zeldzame vogels te zitten rond hun park dus ze hebben zich daarop gericht.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik zit altijd te wachten tot een paar leden hier in de show opdoemen.
En dan het liefst naar een plek zonder internet.
 

Batigoal

Well-known member
Eerder een freakshow. Wat een enge mensen. Die vrouw ziet eruit als een heks, die man heeft ze niet allemaal op een rij en die dieren zijn ook een verschrikking.

Een heerlijke aflevering inderdaad.

Die jongen is trouwens het vrouwtje in de relatie zo te zien aan zijn makeup.
 
Bovenaan