Viel me ook op, dikke Audi idd, kun je wel ZZP'er zijn maar het is wel in de zorg, geen projectmanager die een uurtarief heeft van 100 Euro per uur. Ongelofelijk. Nou was hij "bemiddelaar in de vastgoedsector" dus ik geloof dat hij wel goed had geboerd. Zou me niets verbazen als haar auto met een slimme constructie op de zaak van hem stond.
Ze hadden geen kinderen. Enig idee hoeveel je daarmee bespaart?
Als manager in de zorg kan je behoorlijk wat verdienen. Dat is niet alleen de mening van Leo, maar dat klopt dan wel weer. Of was zij echt verpleegster?
Ze veegde voornamelijk de mond af van dat meisje in een rolstoel. Nee ik had niet de indruk dat ze manager was.
Ze hadden geen kinderen. Enig idee hoeveel je daarmee bespaart?
Ben je nou echt serieus? Kregen die honden elke avond kaviaar dan? Een kind kost bizar veel geld als je alles bij elkaar optelt.Ze hadden trouwens wel 3 honden, zal niet veel minder kosten dan een kind.
En een kind kost zeker 500 euro per maand maar waarschijnlijk meer als er later ook nog dure universitaire studie bij komt. Overigens vind ik 100 per maand voor een hond vrij pittig. Nemen jullie hond ook mee naar de kapper en tandarts ofzo?Voor een beetje hond ben je zeker 100 euro per maand kwijt. Aanschafprijs en incidentele dingen als een pension als je op vakantie gaat niet meegerekend.
En een kind kost zeker 500 euro per maand maar waarschijnlijk meer als er later ook nog dure universitaire studie bij komt. Overigens vind ik 100 per maand voor een hond vrij pittig. Nemen jullie hond ook mee naar de kapper en tandarts ofzo?