Ik Vertrek

Joost

Well-known member
Ik vergat nog; ze kopen het huis in Frankrijk en betalen de verbouwing (samen 150.000) met spaargeld!
 

Eef de Kip

Well-known member
Viel me ook op, dikke Audi idd, kun je wel ZZP'er zijn maar het is wel in de zorg, geen projectmanager die een uurtarief heeft van 100 Euro per uur. Ongelofelijk. Nou was hij "bemiddelaar in de vastgoedsector" dus ik geloof dat hij wel goed had geboerd. Zou me niets verbazen als haar auto met een slimme constructie op de zaak van hem stond.
 

Eef de Kip

Well-known member
Overigens is het wel weer is wat anders dan een stel dat voor 10 duizend Euries een complete boerderij wil verbouwen. De scene waarin zij iets bij de slager probeerde uit te leggen met de 2 woorden Frans die ze sprak waren trouwens niet een beetje tenenkrommend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Viel me ook op, dikke Audi idd, kun je wel ZZP'er zijn maar het is wel in de zorg, geen projectmanager die een uurtarief heeft van 100 Euro per uur. Ongelofelijk. Nou was hij "bemiddelaar in de vastgoedsector" dus ik geloof dat hij wel goed had geboerd. Zou me niets verbazen als haar auto met een slimme constructie op de zaak van hem stond.

Als manager in de zorg kan je behoorlijk wat verdienen. Dat is niet alleen de mening van Leo, maar dat klopt dan wel weer. Of was zij echt verpleegster?
 

Eef de Kip

Well-known member
Als manager in de zorg kan je behoorlijk wat verdienen. Dat is niet alleen de mening van Leo, maar dat klopt dan wel weer. Of was zij echt verpleegster?

Ze veegde voornamelijk de mond af van dat meisje in een rolstoel. Nee ik had niet de indruk dat ze manager was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze veegde voornamelijk de mond af van dat meisje in een rolstoel. Nee ik had niet de indruk dat ze manager was.

Dan zal die vent inderdaad wel lappen. Bij ons kwam de secretaresse ook met een BMW aan kachelen van haar vent.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb er eentje ja dus ik ben me bewust dat er kosten aan verbonden zijn. ik heb alleen de indruk dat 3 honden ook niet gratis zijn. Aanschaf, verzekering, eten, verzorging enz. keer 3. Ik zeg niet dat het duurder is dan een kind maar ik vraag me oprecht af of het zo veel minder is.
 

de waan

Well-known member
Voor een beetje hond ben je zeker 100 euro per maand kwijt. Aanschafprijs en incidentele dingen als een pension als je op vakantie gaat niet meegerekend.
 

Eresd?g?

Banned
Voor een beetje hond ben je zeker 100 euro per maand kwijt. Aanschafprijs en incidentele dingen als een pension als je op vakantie gaat niet meegerekend.
En een kind kost zeker 500 euro per maand maar waarschijnlijk meer als er later ook nog dure universitaire studie bij komt. Overigens vind ik 100 per maand voor een hond vrij pittig. Nemen jullie hond ook mee naar de kapper en tandarts ofzo?
 

de waan

Well-known member
Ik heb het wel over een fatsoenlijke hond, niet zo'n scharminkeltje. Dan zit je met brokken en verzekering al op 80 euro. Nou is verzekeren een keuze natuurlijk, maar dan heb je in ieder geval al de jaarlijkse inentingen en ander doktersbezoek.

Verder ben ik wel benieuwd naar je berekening van die 500 euro.
 

inhethoekje

Active member
Broer van me heeft 2 Engelse Bulldogs, die zit soms vaker bij de dierenarts als dat hij ermee wandelt.

Leuke beesten maar ze kosten klauwen geld, ze moeten speciale brokken want die honden zijn zo door gefokt dat brokken van de AH al kan zorgen voor maagproblemen, in de herfst zijn ze altijd verkouden en als ze een beetje moeten lopen zakken ze bijkans door hun poten en zit je weer bij de dierenarts, die het overigens niet erg vind want die schrijft elke keer met plezier weer een rekening uit.

Overigens zijn die beesten nog te lui om te schijten.
 

Eef de Kip

Well-known member
En een kind kost zeker 500 euro per maand maar waarschijnlijk meer als er later ook nog dure universitaire studie bij komt. Overigens vind ik 100 per maand voor een hond vrij pittig. Nemen jullie hond ook mee naar de kapper en tandarts ofzo?

Kan wel zien dat je geen kinderen hebt. Ik ben de laatste om te zeggen dat kinderen geen geld kosten maar 500 Euro vind ik behoorlijk overdreven. Tenzij jij er vanuit gaat ze elke maand voor 200 aan kleding krijgen.

Een vriend van me heeft sinds een jaar een hond en dat beest kost alleen aan voer geloof al een meier per maand en dan heb ik het nog niet eens over de rest, en dan hadden die mensen er 3.
 
Bovenaan