Ik Vertrek

Eef de Kip

Well-known member
Haha, ja die was onvergetelijk. Wat vond je van de vrouw die bij de bakker of slager in haar vloeiend Frans uit ging leggen waar ze ging wonen?
 

Joost

Well-known member
Prachtig! Vooral dat die winkelmedewerkers dachten dat ze een hotel zocht. Al was dat natuurlijk het enige dat je er echt uit kon opmaken.
 

Batigoal

Well-known member
Een pannenkoekentent starten in Gambia, geen pannenkoeken kunnen bakken, Nederlands spreken tegen je Gambiaanse personeel en dan op ze schelden dat ze niet goed luisteren, daarbovenop zo kolonialistisch als mogelijk gedragen; topuitzending dit!
 

de waan

Well-known member
Wat een ontzettend onsmakelijke figuren ook. Als je dat achter de bar of in de keuken ziet staan loop je toch meteen verder.
 

de waan

Well-known member
De uitspraak van een een klant "Ik kom al 15 jaar in Gambia, maar ik heb hier nog nooit zo'n lekkere pannekoek gehad" was wel behoorlijk geniaal trouwens.
 

Batigoal

Well-known member
Dan begin je een pannenkoekentent in Gambia en ga je daar pas meel kopen is al typisch, maar hij vroeg telkens naar 'white male' in de supermarkt.

En even later had hij per ongeluk jodenbier op zijn menukaart gezet.
 

Joost

Well-known member
Dan begin je een pannenkoekentent in Gambia en ga je daar pas meel kopen is al typisch, maar hij vroeg telkens naar 'white male' in de supermarkt.

En even later had hij per ongeluk jodenbier op zijn menukaart gezet.

En een swastika molen!
 

JFK

Well-known member
De uitspraak van een een klant "Ik kom al 15 jaar in Gambia, maar ik heb hier nog nooit zo'n lekkere pannekoek gehad" was wel behoorlijk geniaal trouwens.

Ik heb de aflevering gisteren bekeken.
Bij mij viel die opmerking ook op. Als een klant daar al zoveel jaar in Gambia komt en hij plaatst dan zo'n opmerking, ja, dan kan je wat hoor als pannenkoekenbakker!
 

zwammy

Well-known member
Ja er reden meer autos. Gewoon op het rtl nieuws geweest gisteren he. Met de plofkip erlangs.
 

Joost

Well-known member
Er was gisteren ook iets over op het Radio 1 journaal. Een Nederlandse dame vertelde dat er eigenlijk niets aan de hand was.
 

Pascallovic

Well-known member
Briljante aflevering weer. Man mag in Nederland lekker gaan werken zodat de vrouw in Italie vakantie kan vieren.
 

Batigoal

Well-known member
Briljante aflevering weer. Man mag in Nederland lekker gaan werken zodat de vrouw in Italie vakantie kan vieren.

Die vrouw deed echt geen flikker inderdaad en was zielsgelukkig in Itali? zonder man. Maar zij had dan ook weinig te klagen in een dorp vol hitsige Italianen.
 

Pascallovic

Well-known member
Die vrouw deed echt geen flikker inderdaad en was zielsgelukkig in Itali? zonder man. Maar zij had dan ook weinig te klagen in een dorp vol hitsige Italianen.
Ze leek het niet erg te vinden dat ze na 2 jaar nog steeds geen Agriturismo hadden gevonden. Maar over 5 jaar loopt het. De website is al klaar.
 

Batigoal

Well-known member
Ze leek het niet erg te vinden dat ze na 2 jaar nog steeds geen Agriturismo hadden gevonden. Maar over 5 jaar loopt het. De website is al klaar.

Dat laatste was ook mooi. Tiptop website gemaakt vol schitterende plaatjes van zee-uitzichten, maar geen idee waar we ooit in Itali? terecht komen.
 
Bovenaan