Ik Vertrek

Joost

Well-known member

Ik verstond ze anders prima. De ondertiteling was wel matig af en toe.

Geen spannende uitzending, doordat het zoeken naar een huis zolang werd uitgesmeerd wist je al gauw dat het aan het geen happy end ging worden. Wat een gesleur met die kinderen, al hadden ze er zelf weinig last van. Ik kreeg wel het idee dat het jochie dat naar de kunstacademie ging eerder verliefd zou zijn op een van zijn mannelijke klasgenoten, hij deed me veel denken aan het karakter in de serie Tessa.
 

Batigoal

Well-known member
Ik verstond ze anders prima. De ondertiteling was wel matig af en toe.

Geen spannende uitzending, doordat het zoeken naar een huis zolang werd uitgesmeerd wist je al gauw dat het aan het geen happy end ging worden. Wat een gesleur met die kinderen, al hadden ze er zelf weinig last van. Ik kreeg wel het idee dat het jochie dat naar de kunstacademie ging eerder verliefd zou zijn op een van zijn mannelijke klasgenoten, hij deed me veel denken aan het karakter in de serie Tessa.

Hij wilde het niet in het Italiaans vertellen op welk meisje hij verliefd was. Vervolgens ging de cameraman direct met de camera naar het meisje toe om wie het ging. Heel subtiel. :D
 

Eresd?g?

Banned
Ik zeg toch niet dat ik r wil neuken? Ik zeg alleen dat t mooi grietje gaat worden. Bijzonder dat jij er meteen vunzige gedachtes bij hebt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik heb 'm gisteren ook even teruggezien, triest hoor. Wel flink te hard gereden natuurlijk maar toch. Die andere met die scheiding was toch ook wel een beetje apart.
 

Mario

Well-known member
Wel knap van die vrouw om met de kinderen in Spanje te blijven, die gaan het wel redden.
 

Joost

Well-known member
Ze douchen maar twee keer per week, verwarmen het water op de kachel om geld te besparen maar hebben wel twee ezels, een geit, drie katten en een hond erbij
 

Batigoal

Well-known member
Wat een intens saai gezin was dit. Vrouw was te beroerd om de handen uit de mouwen uit te steken en de man was vooral bezig met zichzelf.
 
Bovenaan