Ik Vertrek

erka

Well-known member
Wat een intens saai gezin was dit. Vrouw was te beroerd om de handen uit de mouwen uit te steken en de man was vooral bezig met zichzelf.

Die vrouw was wel mooi bezig de vrachtwagens rechtstreeks in de sneeuwhopen te laten sturen. En geestelijk nogal instabiel leek me. Vaak is bij Ik Vertrek de reden een vlucht naar voren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Toch geen verkeerde mensen. Ik gun het ze wel dat ze daar een bestaan opbouwen, maar ik vrees dat ze het niet redden. Te emotioneel en te zwak. Te snel moe en te weinig kennis van zaken.
 

Hankie

Well-known member
Maar wat een figuren joh. Lenen we hier wat en daar wat, lees contracten niet echt maar vannacht weer brute sex gehad.
 

Joost

Well-known member
De conclusie aan het eind vond ik erg mooi. Alles in Portugal ging zo lekker gemakkelijk!

Dat je drie aannemers hebt gehad om de hele toko neer te zetten werd even vergeten.
 

Joost

Well-known member
Het is weer een mooie seizoen.

Eerst dat stel dat een Adventure Midgetgolfbaan op Curacao ging starten zonder grond, dat was een legendarische uitzending.

Afgelopen weekend een uitzending van een man midden 40 die zijn bedrijf verkocht had en zalencentrum in Frankrijk begon. Zijn 24 jarige ex emigreerde mee.
De eerste groep gasten was een stel ondernemers met bijzondere beroepen.
 

erka

Well-known member
Ja, mooie uitzending. Wat een maffe figuren zijn er toch op deze wereld. Ik vond die van de Midgetgolfbaan op Bonaire inderdaad legendarisch. Wat een fantastische toestand. Kwamen er ter plekke achter dat Bonaire toch best wel veel beschermd natuurgebied had. En veel criminaliteit.
 

zwammy

Well-known member
Ahh, die heb ik gemist. Van de week de paardenfluiteraar inderdaad. 8 maanden vertraging en 3x uitgesteld. Maar wat een mooie locatie was dat zeg.
 

Mario

Well-known member
Ja, mooie uitzending. Wat een maffe figuren zijn er toch op deze wereld. Ik vond die van de Midgetgolfbaan op Bonaire inderdaad legendarisch. Wat een fantastische toestand. Kwamen er ter plekke achter dat Bonaire toch best wel veel beschermd natuurgebied had. En veel criminaliteit.

Dat was mijn eerste uitzending sinds lange tijd ... geweldig idd. Schijnt nog een vervolg op te komen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Jezus, dat stel in Bonaire heb ik afgelopen weekend terug gekeken. Dat was idd een epische aflevering zeg, ik zat weer ouderwets met gekromde tenen te kijken.
 

Batigoal

Well-known member
Het is weer een mooie seizoen.

Eerst dat stel dat een Adventure Midgetgolfbaan op Curacao ging starten zonder grond, dat was een legendarische uitzending.

Afgelopen weekend een uitzending van een man midden 40 die zijn bedrijf verkocht had en zalencentrum in Frankrijk begon. Zijn 24 jarige ex emigreerde mee.
De eerste groep gasten was een stel ondernemers met bijzondere beroepen.

Lol en die meid had na hem twee nog oudere mannen aan de haak geslagen. Behoorlijk gevalletje 'vader-complex'. Die man met wie ze daar woonde was trouwens een erg goede ondernemer.
 
Bovenaan