Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Zal wel Franse kaas worden dan, nu Duplan bij Westlandia speelt. :p

Is er al iemand die een voorspellinkje aandurft? Top 5, onderste 5, misschien zelfs 1 t/m 17?
 

De Groene Scout

Well-known member
Is er al iemand die een voorspellinkje aandurft? Top 5, onderste 5, misschien zelfs 1 t/m 17?

Ja hoor, zonder te veel nadenken en analyseren van oefenduels.
01) FC Lienden
02) UNA
03) ADO’20
04) OSS’20
05) OFC
06) Quick
07) Westlandia
08) EVV Echt
09) Blauw Geel’38
10) Jong ADO Den Haag
11) Hercules
12) Gemert
13) Dongen
14) HSC’21
15) Hoogland
16) DEM
17) Groene Ster
 

Unregistere

Well-known member
Niet aardig van onze favoriete grensrechter inderdaad. Geen pakketje van de Zuivelhoeve meer volgende keer!

Bij Voetbalpoules heb ik OFC, UNA en FC Lienden bovenin geplaatst.

Van de nieuwkomers heb ik wel een beeld bij Gemert en Groene Ster, vorig jaar gezien in de hoofdklasse B. Zouden allebei mee moeten kunnen, denk ik. Groene Ster vooral erg degelijk, Gemert heeft voorin veel kwaliteit. Zij hebben ook een echte goalgetter in huis, dat kan een voordeel zijn. Mogelijk kunnen deze teams een beetje stunten zoals OSS '20 en GOES vorig seizoen.
 

Joost

Well-known member
Ik verwacht ook niet dat Groene Ster direct onderin gaat eindigen. Gemert is gevoelsmatig een club die toch wel bovenin zou moeten kunnen meedraaien gezien de mogelijkheden daar.

Van DEM was ik niet echt onder de indruk zaterdag. Voor HSC'21 zal de start heel belangrijk zijn, als ze zich lekker in de middenmoot kunnen nestelen in het begin komt het wel goed. Maar als de ploeg al direct onderin gaat hangen zal het heel zwaar worden.

EVV hangt gevoelsmatig al jaren aan een dun draadje, ik zou niet verrast zijn als ze er dit jaar een keer uitvliegen.
 

Fregge

Well-known member
Hier is de mijne:

01) OFC
02) UNA
03) Quick
04) ADO’20
05) FC Lienden
06) Westlandia
07) Hercules
08) Blauw Geel’38
09) HSC’21
10) Jong ADO Den Haag
11) DEM
12) Gemert
13) OSS’20
14) Dongen
15) Hoogland
16) EVV Echt
17) Groene Ster
 

Fregge

Well-known member
Ik schat Lienden eigenlijk ook lager, ivm de gedoe die bij die club is. Maar ook besloten naar anderen te luisteren die me daarin tegenspraken.
 

Unregistere

Well-known member
Ik schat Groene Ster toch wel wat hoger in dan jullie geloof ik.

Ik denk ook niet dat Groene Ster laatste gaat worden eigenlijk. Lastig te bespelen ploeg. In de lijst van Fregge valt de lage klassering van OSS '20 mij op. En de relatief hoge klassering van Hercules.
 

Joost

Well-known member
1 UNA
2 OFC
3 Jong ADO Den Haag
4 ADO’20
5 Quick
6 FC Lienden
7 Westlandia
8 OSS’20
9 Hercules
10 Groene Ster
11 Gemert
12 Blauw Geel’38
13 HSC’21
14 Hoogland
15 EVV Echt
16 Dongen
17 DEM
 

Unregistere

Well-known member
Ook hier Hercules weer relatief hoog. Zit daar nog een bepaalde gedachte achter? Beste speler van vorig seizoen is weg, geen bijzondere aanwinsten. Hoorde van mensen van Achilles Veen dat die er echt weinig van kunnen. Langzame defensie, onervaren voorhoede, paar spelers die het allemaal niet meer kunnen belopen. Hoeft niets te zeggen natuurlijk, zo'n bekerpot blijft een momentopname. Maar ik zou ze toch eerder richting onderkant van de ranglijst verwachten.
 
Bovenaan