Hoogland wint dus inderdaad van Westlandia. Weinigen die dat verwacht hadden denk ik.
Westlandia kwam amper door de stugge verdediging van Hoogland heen, het leverde zo nu en dan gevaar op maar dan bleek de doelman een sta in de weg. Vlak voor rust scoorde Hoogland de 1-0.
Na de rust weer Westlandia veel op de helft van Hoogland, leverde genoeg gevaar op maar de schoten binnen de palen werden allemaal gekeerd. Je had het gevoel dat de gelijkmaker nog ging vallen, maar dat gebeurde dus niet.
Ik had deze wedstrijd de best mogelijke positie, namelijk achter de zijlijn in de schaduw. Heerlijk! Persoonlijk ging het ook erg lekker, als vanouds plezier getoond en goed in de samenwerking met de scheidsrechter. Deze kwam net als ik uit Friesland, Dokkum namelijk, de laatste keer dat we samenwerkten was in de eerste klasse en het was erg mooi om te zien hoe erg hij vooruit was gegaan. Net als ik uiteraard, haha. Z'n coach uit Rotterdam was dat ook. Ondanks de 7 gele kaarten (4 om 3), deze waren allen noodzakelijk.